Administratör inom försäljning till Loomis
TNG Group AB / Administratörsjobb / Solna
2016-12-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör inom försäljning till Loomis" (publicerad 2017-01-09) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Vill du jobba som administratör och samtidigt ha mycket kundansvar? Sök jobbet till Loomis idag!
Till Loomis söker vi nu två administratörer till deras försäljningsavdelning. Här kommer du få möjlighet att arbeta administrativt men samtidigt ha mycket kundkontakt - där du ser till att dagligen leverera bästa möjliga service för Loomis kunder. Låter detta som ett jobb för dig? Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Som administratör på Loomis kommer du att jobba i ett trevligt team där ni ständigt utvecklar organisationen och Loomis service- och försäljningsfunktion. Här kommer du få ta stort eget ansvar och dagligen kombinera administration och kundservice. Drivs du av att ge högklassig service och vill arbeta administrativt med avtalsfrågor är detta någonting för dig!
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som administratör på Loomis kommer du att:
* Hantera inkommande och utgående avtal där du kontrollerar att de innehåller rätt information
* Ändra avtal för externa kunder och interna platskontor (ex förändrade körlistor, uppsägningar osv)
* Fakturera
* Ta hand om övriga kundärenden
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Loomis är just nu placerade i Solna och kommer till sommaren att flytta till nya lokaler i Rotebro. Kontoret i Rotebro är placerat precis vid pendeltågsstationen vilket ger goda förbindelser. Företaget har genomgått omorganiseringar och du kommer att bli del av ett härligt team på 8 personer. Tjänsten är på heltid och förväntas starta i januari.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig med gymnasial utbildning och erfarenhet från administration samt erfarenhet från kundkontakt från exempelvis butik, kundtjänst eller liknande. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska såväl som på engelska då du i rollen kommer ha mycket kundkontakt. Vidare ser vi att du har god datorvana och goda kunskaper i Officepaketet.
Som person är du initiativrik, självgående och orädd för nya arbetsuppgifter. Då rollen har ett fokus på eget ansvar är det viktigt att du är handlingsinställd och ser vad som behöver göras samtidigt som du är trygg i dig själv och känner dig säker i din kommunikativa förmåga.
INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-12-06ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHelena Björk
helena.bjork@tng.se 0709-513569
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Jobbnummer 3198944
Observera att sista ansökningsdag har passerat.