Administratör / innesäljare till Kranpunkten

Bravura Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
2022-05-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör / innesäljare till Kranpunkten" (publicerad 2022-07-14) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-05-16

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Kranpunkten har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Kranpunkten en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Kranpunkten AB är en ledande specialist inom lyftmaskiner till bygg och industri, med uthyrningsverksamhet etablerad i hela Skandinavien. Som specialist inom liftar, bygghissar, plattformar, hängställningar, teleskoplastare, truckar och tillhörande utbildningar har de sedan starten 1989 byggt upp stor erfarenhet och teknisk kompetens, där alla medarbetare ansvarar för att varje enskilt verksamhetsområde håller deras högt uppsatta kvalitetsmål. Företaget är ett expansivt företag som präglas av en familjär, trygg och prestigelös arbetsmiljö.


Dina arbetsuppgifter
Som administratör har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande och du arbetar med administrativa uppgifter där du tar emot och hanterar felanmälningar för de maskiner, vilket mestadels är sax- och bomliftar som Kranpunkten förfogar över. Vidare koordinerar du uppdragen som fältserviceteknikerna åker ut på kopplade till felanmälningarna. I ditt ansvarområde ingår även att koordinera och hantera uthyrningar av företagets maskiner. Du säkerställer kvalitet i alla led och fungerar som en viktig länk mellan medarbetare, kunder och affärssystemet.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av liknande administrativa samt serviceinriktade roller
• Goda dator och systemvana, det är meriterande med kunskaper i Citrix, Navision och Excel.
• Du talar och skriver obehindrat på svenska

Vi söker dig som är en lagspelare och har ett gediget intresse för teknik, fordon och motorer. För att trivas i rollen är det viktigt att du har ett medvetet kundfokus och tycker om att ge service. Du är lyhörd, engagerad och vill göra ditt allra yttersta för att hjälpa kunden. Du besitter ett lugn och får kunden att känna sig trygg och uppmärksammad. Då det är ett ständigt flöde med inkommande ärenden är det viktigt att du är effektiv men strukturerad och ansvarstagande för att säkerställa att alla uppgifter registreras och hanteras korrekt. Att arbeta med problemlösning lockar dig och du har i tidigare arbete haft användning av din goda lösningsfokuserade inställning. Vidare tror vi att du drivs av att ta eget ansvar för dina arbetsuppgifter och säkerställer att ditt arbete slutförs.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administratör, administration, service, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor, koordinator, order, orderhantering, ordermottagning, kundservice, teknik, maskiner Göteborg, Kranpunkten, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Sara Huskanovic
sara.huskanovic@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6648829

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: