Administratör i Göteborg

Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Göteborg
2022-07-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör i Göteborg" (publicerad 2023-10-24) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Lerum, Öckerö eller i hela Sverige

Om uppdraget

Myndighetens enhet för registratur och administration, har behov av tillfälligt stöd av en administratör. Uppdragets start är den 15 augusti och pågår till 31 december 2022. Arbetet är på heltid och utförs i myndighetens lokaler.

Publiceringsdatum
2022-07-04

Arbetsuppgifter
I rollen som administratör arbetar du med att avsluta och arkivera ärenden samt stötta upp i ärendehandläggningen. För att trivas i rollen som administratör är du flexibel med god initiativ- och problemlösningsförmåga samt kommunikativ med god språklig förmåga. Arbetet utförs i ärendehanteringssystemet Public 360.
Arbetsuppgifterna i rollen som administratör:

• Avsluta ärenden och arkivera dessa
• Hantering av närarkivet

• Administrativa åtgärder i handläggning av ärenden

Kvalifikationer
• Gymnasieexamen

• God och aktuell IT- och datorvana

• Erfarenhet av diarieföring och arkivering

• Erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystemet Public 360

• Erfarenhet av arbete i statlig myndighet

• Kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 15 juli 2022

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sofia Sundberg, sofia.sundberg@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bemannia Kontor AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Sofia Sundberg
sofia.sundberg@bemannia.se
08-84 53 00

Jobbnummer
6797668

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: