Administratör hemtjänst
Enklare Vardag Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Enklare Vardag Sverige AB i Stockholm,
Lidingö,
Huddinge,
Järfälla,
Sollentuna eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2014-08-27Om företagetEnklare Vardag är ett företag som erbjuder hemtjänst, personlig assistans och ledsagning i Stockholm med omnejd.
Sedan vi startade verksamheten år 2007 har Enklare Vardag vuxit kraftigt. Enklare Vardag har i dag drygt 140 anställda.
Vi söker nu en administratör till vårt kontor på Östermalm i Stockholm.
Dina arbetsuppgifterI januari 2014 införde Stockholm stad ett nytt system för tidrapportering (ParaGå). Vår hemtjänstpersonal registrerar utfört arbete i mobiltelefonen.
Enklare Vardag söker nu en administratör som på kontoret ska administrera, utbilda och ge support till vår personal i ParaGå.
I tjänsten ingår dessutom:
Schemaläggning
Upprättande av genomförandeplaner
Arkivering
KvalifikationerMycket goda datorkunskaper (Mac, Windows, iOs, Android).
Då arbetet innebär kundkontakter bör du behärska svenska språket i tal och skrift.
Erfarenhet av äldreomsorg, i synnerhet hemtjänst.
Kunskap om Stockholm stads rapporteringssystem (ParaGå) är ett plus.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
Tjänsten är på 75 %. Timanställning
ErsättningRörlig lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
jobb@enklarevardag.seFöretagEnklare Vardag Sverige AB
AdressEnklare Vardag Sverige AB
Skeppargatan 7
11452 STOCKHOLM
KontorsadressSkeppargatan 7
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-12200430
Faxnummer: 08-12200431
E-postadress:
jobb@enklarevardag.se Jobbnummer 1977874
Observera att sista ansökningsdag har passerat.