Administratör hemtjänst
Enklare Vardag Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
2013-11-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör hemtjänst" (publicerad 2014-08-27) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Enklare Vardag Sverige AB i Stockholm,
Lidingö,
Huddinge,
Järfälla,
Sollentuna eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2013-11-28Om företagetEnklare Vardag är ett företag som erbjuder hemtjänst, personlig assistans och ledsagning i Stockholm med omnejd.
Sedan vi startade verksamheten år 2007 har Enklare Vardag vuxit kraftigt. Enklare Vardag har i dag drygt 150 anställda.
Vi söker nu en administratör till vårt kontor på Östermalm i Stockholm.
Dina arbetsuppgifterI januari 2014 kommer ett nytt system för tidrapportering (ParaGå) införas inom hemtjänsten i Stockholms stad. Vår hemtjänstpersonal ska då registrera utfört arbete i en mobiltelefon. Enklare Vardag söker nu en administratör som tillsammans med andra medarbetare på kontoret ska administrera, utbilda och ge support till vår personal i ParaGå.
I tjänsten ingår dessutom:
Schemaläggning
Upprättande av genomförandeplaner
Arkivering
KvalifikationerMycket goda datorkunskaper (Mac, Windows, iOs, Android).
Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift.
Erfarenhet av äldreomsorg, i synnerhet hemtjänst.
Kunskap om Stockholm stads rapporteringssystem (ParaGå) är ett plus.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Deltid
Timanställning.
ErsättningRörlig lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
jobb@enklarevardag.seFöretagEnklare Vardag Sverige AB
AdressEnklare Vardag Sverige AB
Skeppargatan 7
11452 STOCKHOLM
KontorsadressSkeppargatan 7
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-12200430
Faxnummer: 08-12200431
E-postadress:
jobb@enklarevardag.se Jobbnummer 1715332
Observera att sista ansökningsdag har passerat.