Administratör/ekonomiassistent sökes
Maxkompetens Konsult AB / Administratörsjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Halmstad,
Laholm,
Falkenberg,
Ängelholm,
Örkelljunga eller i
hela Sverige Dina arbetsuppgifter
Har du administrativ/ekonomi erfarenhet och vill komma till vår samarbetspartner i Halmstad?
Är du en strukturerad person som älskar ordning och reda samt är en social och driven person? Då ska du absolut läsa vidare!
Just nu söker vi administratör/ekonomiassistent till vår kund.
Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda under kontorstider, måndag till fredag.
Vi ska hitta en ersättare för en person går på mammaledighet.
Anställningen kommer att vara en tidsbestämd vikariatsanställning på minst 6 månader med goda möjligheter att detta kommer att förlängas.
Din profil
Vad gör jag som administratör/ekonomiassistent?
I tjänsten så är datorn ditt främsta arbetsverktyg. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är följande:
• Lättare ekonomisk administration.
• Dokumenthantering.
• Externa/interna kundkontakter
• Löpande hantering av inkommande/utgående fakturor
• Arbete i deras interna program AX (Microsoft Dynamics AX)
Vem söker vi?
För att lyckas i tjänsten så tror vi att du som söker är noggrann, strukturerad och framåt! Du har en god kommunikativ förmåga och är skicklig på att förmedla budskap både muntligt och skriftligt för att nå bästa möjliga resultat i ditt dagliga arbete.
Vi ser att du har tidigare erfarenhet från administrationsyrket. Både längre och kortare erfarenhet efterfrågas.
Vidare ser vi gärna att du har:
• Mycket hög nivå på språkliga kunskaper i svenska och engelska.
• God datorvana och hanterar Office-paketet, framförallt goda kunskaper i Excel.
• Fullständig gymnasieexamen. Gärna något inom ekonomi
• Har du erfarenhet av reskontra ser vi detta som mycket positivt.
Stämmer denna beskrivning in på dig?
Sök tjänsten redan idag!
Vad kan vi erbjuda dig?
Rent formellt bygger en anställning hos Maxkompetens på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär av försäkringar, tjänstepension o.s.v. och goda fackliga relationer.
Det som skiljer är att du blir anställd hos Maxkompetens, men kommer att arbeta hos vår kund.
Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för ditt uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.
Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 10 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB och ekonomi och redovisningsbolaget Multiekonomerna.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2018-02-20ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-14
Ange följande referens när du ansöker: 7113
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElin Karlsson
elin.karlsson@maxkompetens.seFöretagMaxkompetens Konsult AB
AdressMaxkompetens Konsult AB
Kristian IV:s väg 3
30118 Halmstad
KontorsadressKristian IV:s väg 3
Jobbnummer 3976920
Observera att sista ansökningsdag har passerat.