Administratör
Hallarnas Bygg AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hallarnas Bygg AB i Göteborg,
Mölndal eller i
hela Sverige Verksamhetsbeskrivning Hallarnas Bygg AB utför ny-till och ombyggnad av
offentliga miljöer för kommun och landsting samt övriga projekt för privata
bolag i Göteborgsområdet. Hallarnas Bygg AB startades 1976 och har idag ca 35
anställda. Arbetsuppgifter Du kommer att ansvara för all
dokumenthantering gällande projekt och anbudsförfrågningar vilket bl a innebär
scanning och kopiering av ritningar, serva våra arbetsledare och kunder med
handlingar och dokument. Du kommer också att ansvara för vår växel samt övrigt
löpande kontorsarbete. På vårt kontor arbetar 4 personer varför du måste
kunna arbeta självständigt. Tempot är omväxlande och stundtals högt. Du skall
snabbt kunna se vad som behöver göras, prioritera och kunna ta egna initiativ.
Vi fäster stor vikt vid vid dina personliga egenskaper och vill att du
är utåtriktad, positiv, serviceinriktad, uthållig och noggrann. Du bör också
vara prestigelös och förtroendeingivande. Krav * Du skall vara
tekniskt intresserad och ha viss erfarenhet av att kunna förstå och läsa
bygghandlingar och ritningar. * Du skall ha ett bra ordningssinne, ett
mycket gott minne och lätt för att lära. * Goda kunskaper i Officepaketet.
Publiceringsdatum2008-01-22KörkortskravB körkort fordras.
Anställningstyp/arbetstiderTills vidare. Tillträde enligt överenskommelse. Heltid. Dagtid.
provanställningArbetstid 08.00-17.00.
ErsättningFast lön.
KontaktGunilla Militz Larsson 0702-860339.
Så ansöker duAnsökan inkommen senast 080204 via email till
gunilla.larsson@hallarnas.se .
Ansökan med meritförteckning skickas till e-post
FöretagHallarnas Bygg AB
Krokslättsgatan 5
431 67 MÖLNDAL Tel 031-815600
Fax 031-202233
Epost:
gunilla.larsson@hallarnas.seMer information på
http://www.hallarnas.se Jobbnummer 107071
Observera att sista ansökningsdag har passerat.