Administratör
Randstad Sweden Group AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-03-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör" (publicerad 2018-10-24) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad Sweden Group AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Handläggare
Handläggare delgivning till kronofogdemyndigheten
Vill du bidra till ett väl fungerande samhälle genom att skapa balans mellan den som inte fått betalt och den som ska betala? I arbetet är det viktigt att se möjligheter och med kundens fokus ständigt förbättra vår verksamhet. Kronofogdemyndigheten vill bidra till att människor hittar lösningar och förändrar sin situation, men framför allt vill de motverka att människor hamnar i en svår skuldsättning.
I denna tjänst kommer du att bli anställd av Randstad och uthyrd till Kronofogdemyndigheten där du arbetar som delgivare.
Uppdragsgivare: Randstad AB
Ort: Falun
Omfattning: Konsult - Heltid. Uppdragslängd 2 månader med möjlighet till förlängning.
Arbetsbeskrivning:
Du arbetar i team och planerar arbetet tillsammans med dina kollegor. Ni har ett gemensamt ansvar för delgivningsuppdragen inom teamet. Det innebär att du planerar din arbetstid i samråd med din teamchef och kollegorna i teamet.
Dialogen mellan dig och kunden är central, eftersom kunden ska få det stöd den behöver för att själv hitta lösningar.
Delgivningsteamet är virtuellt, vilket betyder att teamchefen ansvarar för flera kontor. Du har därför den löpande kontakten med chef via Skype och telefon.
För att ge bästa förutsättningar för kundmötet har du flexibla arbetstider mellan klockan 07.30 och 21.30.
Publiceringsdatum2018-03-12KvalifikationerVi söker dig som har:
• en avslutad treårig gymnasieutbildning med grundläggande behörighet till högskola och universitet
• god IT-mognad
• B-körkort.
Det är meriterande om du har erfarenhet av en yrkesroll där mötet med människor är centralt.
Som konsult förväntas du snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Tjänsten innebär många kontakter och det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person är du affärsmässig, drivande och van att arbeta självständigt. Därtill förväntas det att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista dag att ansöka är 2018-03-26, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Helge Broen,
helge.broen@randstad.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-26
Ange följande referens när du ansöker: 201131372
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHelge Broen
helge.broen@randstad.se 0768549837
FöretagRandstad Sweden Group AB
AdressRandstad Sweden Group AB
Åsgatan 29A
10724 Falun
KontorsadressÅsgatan 29A , 79171 Falun
Jobbnummer 4016148
Observera att sista ansökningsdag har passerat.