Administratör

Bravida Sverige AB / Redovisningsekonomjobb / Varberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Varberg, Falkenberg, Kungsbacka, Halmstad, Mölndal eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravida Sverige AB i Varberg, Falkenberg, Kungsbacka, Halmstad, Mölndal eller i hela Sverige

"Jag har friheten att arbeta självständigt. Jag kan vara flexibel och planera mina dagar på det sätt jag vill arbeta. Det är också ett varierande arbete som innefattar olika arbetsuppgifter, och framförallt så trivs jag med mina kollegor."

Så här beskriver en medarbetare sitt arbete. Stämmer detta överens med hur du vill att din arbetsdag och arbetsgivare ska vara, då är den här tjänsten något för dig!

Publiceringsdatum
2015-01-21

Dina arbetsuppgifter
Till vår vårt kontor i Varberg söker vi en utåtriktad administratör med känsla för service. Du kommer att arbeta med administrativa uppgifter på vs och ventilationsavdelning. Tjänsten omfattar ekonomiadministration såsom fakturering, hantering av leverantörsfakturor, ekonomiska avstämningar i våra projekt, ROT-hantering, tidsregistrering m.m. Du kommer även utföra allmänna kontorsgöromål såsom att hantera telefonväxel, diverse inköp och övrigt förekommande administrativt arbete.

Tjänsten är en deltidsanställning på 70% som kan utökas med tiden.

Vi erbjuder dig
Vi erbjuder ett varierande och fartfyllt jobb på en dynamisk arbetsplats. Tjänsten ger utrymme för initiativtagande och eget ansvar. Du kommer att vara ett stöd för verksamhetens olika dela och ha nära kontakt med chef och medarbetare. Vi erbjuder dig trygga anställningsvillkor, förmånliga försäkringar och friskvårdsbidrag.

Vem är du?
Vi söker dig som har god erfarenhet av ekonomiadministration och förstår det ekonomiska flödet i ett tjänsteföretag. Vi ser att du har ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå eller motsvarande. Du har ett gott siffersinne samt datorvana och trivs med att kommunicera med medarbetare och kunder. Meriterande är flerårig erfarenhet från bygg- eller installationsbranschen och projektredovisning. Extra meriterande är kunskaper i ekonomisystemet Agresso.

Som person är du noggrann, serviceinriktad och är bra på att kommunicera. Du är driven och har en förmåga att ta egna initiativ. Vi söker en person som är situationsanpassad, nyfiken på nya utmaningar, har "skinn på nästan" samt har ett intresse av att ge stöd till verksamhetens olika delar.

Så ansöker du
Varmt välkommen med din ansökan senast 21 februari. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan. Vill du läsa mer om hur det är att jobba hos oss klicka häreller läs mer om oss och följ oss på Facebook genom att klicka här.

Bravida är Skandinaviens främsta totalleverantör av tekniska installations- och servicetjänster med cirka 8 000 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark. Bravida levererar såväl specialisttjänster som helhetslösningar inom tre övergripande teknikområden: el, vs och ventilation. De tre teknikområdena inkluderar även tjänster inom modern fastighetsdrift, system för brand- och säkerhetsteknik, sprinkler, kyla, projektledningstjänster för bygg och fastighetsbranschen samt service. Bravida har kontor på 150 orter i Sverige, Norge och Danmark.

Arbetstider och omfattning
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Enligt ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravida Sverige AB

Adress
Bravida Sverige AB
Kardanvägen 21, 432 32 Varberg
43232 43232

Kontorsadress
Kardanvägen 21, 432 32 Varberg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2136707

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravida Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravida Sverige AB: