Administrativ växeltelefonist till SGL

ISS Facility Services AB / Receptionistjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ISS Facility Services AB i Sigtuna, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby, Sollentuna eller i hela Sverige

Administrativ växeltelefonist till Scan Global Logistics
Scan Global Logistics is a global logistics organisation with employees and partners all over the world. As well as our leading position in the Nordic market, our global transportation network has offices in more than 200 countries.We are there wherever you need us. For over 30 years, we have been developing a flexible organisation that is geared toward providing personal advice and tailor-made logistics solutions.We support all processes in Supply Chain Management for businesses in every field. Whether you require transport from A to B or a more complex logistics solution, our mission is to keep you, and your customers, one step ahead. In short we live up to our promise "Simple, Independent, Reliable" - in every aspects of our relationship with you.
Har du en administrativ ådra och trivs med att ha varierande arbetsuppgifter?
Är du noggrann och tycker om att ge bra service?
Då har vi ett jobb som kan passa dig!
Scan Global Logistics söker nu en administrativ växeltelefonist till sitt kontor i Rosersberg. I rollen som telefonist/administratör kommer du att vara en del av företagets ekonomiavdelning som består av fem personer. Tjänsten är på heltid och ett uthyrningsuppdrag på cirka ett år med chans till eventuell rekrytering.
Uppdraget kommer att starta omgående.
Din roll kommer att vara tvådelad. Dels kommer du stötta ekonomiavdelningen med enklare administrativa uppgifter och dels kommer du vara den som tar emot inkommande samtal från företagets växel.

Publiceringsdatum
2011-11-25

Dina arbetsuppgifter
I arbetsuppgifterna ingår bland annat:
• Ankomstregistrering av leverantörsfakturor
• Svara på inkommande samtal från företagets växel
• Arkivera och registrera
• Vara behjälplig ekonomiavdelningen med diverse administrativa arbetsuppgifter
Arbetstid:
08:00- 17:00, mån - fredag
Önskade kvalifikationer:
Absolut viktigast i den här rollen är att du har en positiv attityd, gillar att ge service och tycker att det är kul med administration. Har du erfarenhet av administrativa eller ekonomirelaterade uppgifter sedan tidigare är detta givetvis meriterande. En förutsättning är att du behärskar svenska språket flytande i tal och skrift och muntligen konversera på engelska.

Dina personliga egenskaper
För att lyckas i rollen krävs att du är noggrann, har ett intresse av att lära dig nya uppgifter samt inte rädd för att "hugga i" där det behövs.
Vidare ser vi gärna att du är en positiv och glad person som trivs som fisken i vattnet i en administrativ roll.
Vi erbjuder:
En trevlig arbetsplats med härliga kollegor samt en chans att skaffa sig goda erfarenheter inom ekonomi och administration.
Är du intresserad? Registrera en ny profil eller logga in på befintlig profil på www.iss-personaltjänster.se för att söka tjänsten. Vi tar endast emot ansökningar på detta sätt.
Bifoga CV och ett personligt brev. Vi ser fram emot att höra ifrån dig!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-12-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
ISS FACILITY SERVICES AB

Adress
ISS FACILITY SERVICES AB
Box 47635
11794 STOCKHOLM

Kontorsadress
Årstaängsvägen 11
Liljeholmen

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 020-155 155

Jobbnummer
1090306

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ISS Facility Services AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ISS Facility Services AB: