Administrativ växeltelefonist till SGL
ISS Facility Services AB / Receptionistjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ISS Facility Services AB i Sigtuna,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby,
Sollentuna eller i
hela Sverige Administrativ växeltelefonist till Scan Global Logistics
Scan Global Logistics is a global logistics organisation with employees and partners all over the world. As well as our leading position in the Nordic market, our global transportation network has offices in more than 200 countries.We are there wherever you need us. For over 30 years, we have been developing a flexible organisation that is geared toward providing personal advice and tailor-made logistics solutions.We support all processes in Supply Chain Management for businesses in every field. Whether you require transport from A to B or a more complex logistics solution, our mission is to keep you, and your customers, one step ahead. In short we live up to our promise "Simple, Independent, Reliable" - in every aspects of our relationship with you.
Har du en administrativ ådra och trivs med att ha varierande arbetsuppgifter?
Är du noggrann och tycker om att ge bra service?
Då har vi ett jobb som kan passa dig!
Scan Global Logistics söker nu en administrativ växeltelefonist till sitt kontor i Rosersberg. I rollen som telefonist/administratör kommer du att vara en del av företagets ekonomiavdelning som består av fem personer. Tjänsten är på heltid och ett uthyrningsuppdrag på cirka ett år med chans till eventuell rekrytering.
Uppdraget kommer att starta omgående.
Din roll kommer att vara tvådelad. Dels kommer du stötta ekonomiavdelningen med enklare administrativa uppgifter och dels kommer du vara den som tar emot inkommande samtal från företagets växel.
Publiceringsdatum2011-11-25Dina arbetsuppgifterI arbetsuppgifterna ingår bland annat:
• Ankomstregistrering av leverantörsfakturor
• Svara på inkommande samtal från företagets växel
• Arkivera och registrera
• Vara behjälplig ekonomiavdelningen med diverse administrativa arbetsuppgifter
Arbetstid:
08:00- 17:00, mån - fredag
Önskade kvalifikationer:
Absolut viktigast i den här rollen är att du har en positiv attityd, gillar att ge service och tycker att det är kul med administration. Har du erfarenhet av administrativa eller ekonomirelaterade uppgifter sedan tidigare är detta givetvis meriterande. En förutsättning är att du behärskar svenska språket flytande i tal och skrift och muntligen konversera på engelska.
Dina personliga egenskaperFör att lyckas i rollen krävs att du är noggrann, har ett intresse av att lära dig nya uppgifter samt inte rädd för att "hugga i" där det behövs.
Vidare ser vi gärna att du är en positiv och glad person som trivs som fisken i vattnet i en administrativ roll.
Vi erbjuder:
En trevlig arbetsplats med härliga kollegor samt en chans att skaffa sig goda erfarenheter inom ekonomi och administration.
Är du intresserad? Registrera en ny profil eller logga in på befintlig profil på
www.iss-personaltjänster.se för att söka tjänsten. Vi tar endast emot ansökningar på detta sätt.
Bifoga CV och ett personligt brev. Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-12-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagISS FACILITY SERVICES AB
AdressISS FACILITY SERVICES AB
Box 47635
11794 STOCKHOLM
KontorsadressÅrstaängsvägen 11
Liljeholmen
KontaktuppgifterTelefonnummer: 020-155 155
Jobbnummer 1090306
Observera att sista ansökningsdag har passerat.