Administrativ säljkoordinator

Uniflex Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-11-11

Beskrivning av jobbet
Vi söker för kunds räkning en serviceinriktad och driven säljassistent med ansvar för att vara spindeln i nätet och en integrerad del av ett säljteam på 8 personer gällande koordinering, administration och mötesbokning.

I rollen ansvarar du för att stötta och koordinera säljarna med projekt, beställning, order, leverans, administration, uppföljning samt eftermarknad på både nya och befintliga kunder. Med utökat ansvar för viss mötesbokning och innesälj sätts tydliga aktivitetsmål där ett måste är att känna sig bekväm med telefon som redskap. Du är drivande i att omvandla intressanta företag främst via telefon, men också Linkedin och andra digitala medier till att bli prospekt och kundmöten som säljarna kan bearbeta.

Rollen ställer krav på hög social kontakt. Du är lyhörd och söker de bästa lösningarna. Du har ett långsiktigt perspektiv och vill vara med och bidra till teamets bästa. Som person är du målfokuserad, strukturerad och levererar det du lovat samt bygger goda relationer inom organisationen.

Dina personliga egenskaper
Relevant erfarenhet:
• Erfarenhet av administrerande, koordinerande arbetsuppgifter i en liknande roll.
• Goda kunskaper i Word, Excel och Powerpoint är ett krav.
• Goda skriftliga färdigheter i svenska och engelska.

Agerar på eget initiativ, får saker att hända och tar ansvar för resultatet. Positiv med en doer-attityd - bidrar med positiv energi till teamet och är lösningsorienterad. Samarbetar effektivt med andra; delar med sig av kunskaper, erfarenheter och information. Erfarenhet från högt tempo och ansvarig för många projekt samtidigt är meriterande. Placeringsort Stockholm i ljusa och fräscha lokaler vid Telefonplan i LM Ericssons gamla hus för koncernledningen. Vi ser fram emot att höra av dig!

Grundläggande anställningsvillkor
Omfattning: Heltid
Lön: Fast lön + prestationsbonus på teamnivå

Urval sker löpande och där vi ser fram emot att ta del av din ansökan så snart som möjligt.



Asedo erbjuder strategiskt smarta och kreativa lösningar inom IT-styrning, molntjänster, kommunikation, produkt och licens. Med kärnan i e-handel fungerar Asedo som en brygga mellan tillverkare, distributörer & tjänsteleverantörernas stora utbud och kundernas behov. Våra medarbetares fokus ligger på att stödja våra kunder att hitta enkla men funktionella IT-lösningar med maximal affärsnytta som förenklar vardagen för små och medelstora företag. Bolaget har från start 2013 vuxit till 20-talet medarbetare med omsättning på ca 56 miljoner innehavande verksamhetsår med fortsatt stark tillväxt och global strategi. www.asedo.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-30
Ange följande referens när du ansöker: 30513
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Edvard Sjöberg

Företag
Uniflex Sverige AB

Adress
Uniflex Sverige AB
Arenavägen 57
12107 Stockholm-Globen

Kontorsadress
Arenavägen 57, Stockholm-Globen

Jobbnummer
3156493

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Uniflex Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Uniflex Sverige AB: