Administrativ receptionist
Clockwork Umeå AB / Administratörsjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clockwork Umeå AB i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Örnsköldsvik eller i
hela Sverige Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i "bättre framtidsbranschen" - för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tretton städer från Stockholm i söder till Piteå i norr.
Läs mer på
www.clockworkpersonal.se Om företaget
Är du positiv och serviceinriktad med ett intresse för administration? Vill du bli ansiktet utåt för ett företag med en betydelsefull agenda? Då är detta tjänsten för dig!
Vi söker nu en administratör för uppdrag hos en av våra kunder i centrala Umeå. Uppdraget beräknas starta så snart som möjligt och pågå fram till sommaren med möjlighet till förlängning. Fram till nyår kommer uppdraget vara på 50 % men där efter öka i anställningsgrad.
Dina arbetsuppgifter
Som administratör hos vår kund kommer du främst att arbeta med att ge service, såväl internt som externt, både per telefon och via det personliga mötet. Du kommer bemanna receptionen och ge besökare till dina kollegor ett informativt och varmt välkomnande. I rollen ingår arbetsuppgifter som att administrera olika typer av aktiviteter, utforma och ta hand om utskick, bokning av resor, hotell, konferenser, beställning av kontorsvaror och kontering av fakturor.
Din profil
Vi tror att du har gymnasiekompetens och ser det som meriterande om du tidigare arbetat i administrativa roller. Vi ser gärna att du har erfarenhet från serviceyrken exempelvis från butik eller hotell- eller konferensverksamhet. Arbetet kräver att du har goda datakunskaper och telefonvana samt är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift. Som person är det viktigt att du är flexibel, serviceinriktad och positiv.
Eftersom administratören är lite av "ansiktet utåt" hos vår kund, är det viktigt att du har en god social kompetens och inte förlorar fokus när det är mycket att göra. Som administratör är det viktigt att du är strukturerad och har ordning och reda, samt en förmåga att ta egna initiativ och hålla i många trådar samtidigt.
Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Mattias Adolfsson, på tfn: 0733-51 27 25. Då tjänsten ska tillsättas relativt omgående arbetar vi med rekryteringsprocessen löpande. Ansök därför snarast möjligt via
www.clockworkpersonal.se, senast den 11 november.
Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2018-10-22ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-11
Ange följande referens när du ansöker: 4993
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMattias Adolfsson 0733 - 512725
FöretagClockwork Umeå AB
AdressClockwork Umeå AB
Renmarkstorget 10
90326 Umeå
KontorsadressRenmarkstorget 10
Jobbnummer 4414687
Observera att sista ansökningsdag har passerat.