Administrativ kundsupport till Telia!

Clevry Sweden AB / Backofficejobb / Göteborg
2021-10-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ kundsupport till Telia!" (publicerad 2021-10-26) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Clevry Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Kungsbacka eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-10-21

Om företaget
Telia är en nordisk teleoperatör. Telia Sverige har cirka 6000 duktiga kollegor som möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Telia är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om.

Din roll

Telia söker nu en ny kollega som ska vara stationerad hos deras samarbetspartner som tillverkar läkemedel i rollen som servicedeskmedarbetare. På plats arbetar du i ett team som levererar utmärkt service och hjälper till med frågor gällande telefonabonnemang och teknik.

Innan du hämtar första koppen kaffe på morgonen ser du till att vara inloggad och har öppnat telefonslingan. I början på veckan är service-desk öppen för besök och då kan allt från forskare till vaktmästare eller en stressad småbarnspappa med cykelhjälmen på stå otåligt på rad för att få hjälp ett mobilabonnemang som strular eller en applikation som inte vill installeras korrekt. Du behöver därmed vara stresstålig och kommunikativ.

När drop-in stänger vid lunchtid blir arbetet mer administrativt och du får tid att installera nya abonnemang, uppdatera system och hantera nybeställningar.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

• Vara behjälplig i Service-center och hjälpa drop-in kunder
• Hantera telefon abonnemang
• Hantera ärenden som kommer in i ett ärendehanteringssystem

Omfattning: Vikariat ett konsultuppdrag på 6 månader

Tillgänglighet: 08:00-17:00

Placering: Mölndal Göteborg

Profil
Vi söker dig som beskrivs som teknisk, du har god systemvana och gärna erfarenhet av ärendehanteringssystemet (https://www.google.com/search?rlz=1C1GCEA_enSE946SE946&sxsrf=AOaemvLqgMiHMp9a7H1nSvWma7jQTPmtvw:1634560908436&q=service%C3%A4renhantering+systemet&spell=1&sa=X&ved=2ahUKEwja473y_dPzAhWLAxAIHZ2IDuQQkeECKAB6BAgBEDE)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Clevry Sweden AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Clevry Sweden AB (org.nr 556723-0486), https://www.clevry.com

Arbetsplats
Clevry

Kontakt
Linnea Tylenius
linnea.tylenius@studentwork.com

Jobbnummer
6060374

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Clevry Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Clevry Sweden AB: