Administrativ koordinator

Randstad AB / Administratörsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-07-14

Dina arbetsuppgifter
Vi distribuerar ren energi för en bättre framtid!

I rollen som administrativ koordinator kommer du ha en nyckelroll i en dynamisk och entreprenöriell miljö. Vi har flera spännande projekt och uppdrag framför oss. Tjänsten är bred och varierad med många olika kontaktytor med centrala funktion inom det administrativa arbetet.

Du ingår i ett team som består av engagerade medarbetare som arbetar för att uppfylla våra kunders behov. Vi behöver dig som är strukturerad, flexibel och effektiv. Du är proaktiv och lösningsorienterad och vill bidra till en positiv och robust organisationskultur.

Tjänsten är placerad i trevliga lokaler i Mölndal och rapporterar till CFO. Enstaka resor till Norge ingår i tjänsten.

Air Liquide erbjuder dig en position i ett världsledande företag som förstår att medarbetarna skapar vår framgång. Därför jobbar vi kontinuerligt för att säkerställa nöjda medarbetare genom att erbjuda en harmonisk arbetsmiljö, goda utvecklingsmöjligheter och karriärutveckling.

I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med Randstad. Du ansöker på www.randstad.se så snart som möjligt, dock senast 2023-08-08.

Om du har frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anne Hansson på +46(0)72 988 9405, anne.hansson@randstad.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansvarsområden
Administrativt stöd till företagets ledning
Dagliga administrativa drift- och supportuppgifter
Resebokningar och reseadministration
Anordnande av event och mötesbokningar
Kontrakts- och dokumenthantering
Rapportering
Koordinera och samordna uppgifter relaterade till styrelsearbete och processer
Administrera och hantera företagets mobiltelefoner och handhållna enheter
Anläggningsförvaltning
Vissa kundtjänstuppgifter

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har relevant utbildning inom exempelvis ekonomi, administration eller liknande
Minst 3-5 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Goda kunskaper i Officepaketet samt god erfarenhet att använda IT-system
Flytande svenska och engelska i tal och skrift samt god förståelse för det norska språket

Du agerar professionellt, noggrant och har förmågan att prioritera arbetsuppgifter med en hög servicenivå. För att lyckas och trivas i tjänsten är du positiv och engagerad. Du har ett brinnande intresse för den breda administrativa rollen och ditt arbetssätt präglas av ett självständigt driv och uppskattar egna ansvarsområden.
Du är lösnings-/ och resultatorienterad och gillar att arbeta strukturerat under stundvis högt tempo. Du är självgående, men likväl bra på samarbete och kommunikation. Med fördel har du erfarenhet från branschen annars är du motiverad att med stark vilja att bli det.

Om företaget
Within Global Markets & Technology (GM&T) and thanks to a strong partnership with Skagerak Energy in the Nordics, the Air Liquide Biogas business has achieved double-digit growth worldwide over the past 10 years.

Leveraging core Air Liquide technologies such as upgrading membranes and liquefaction, we have developed strong expertises throughout the whole value chain. Our operations range from the Anaerobic Digestion plants to upgrading units, injection to gas grid, liquefaction, distribution of biomethane, up to the valorization of digestate as fertilizer and of biogenic CO2 in circular economy schemes.
Our teams are on the frontline to fight climate change by providing readily available decarbonization solutions to industry and transport. Biomethane is therefore a key asset to deliver Air Liquide's ADVANCE strategic plan, serving the decarbonization needs of our customers as well as the Group's own climate objectives as well as those of our partner in the Nordics.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201442613".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Anne Hansson
anne.hansson@randstad.se
+46729889405

Jobbnummer
7965567

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: