Administrativ koordinator
KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-03-08Om tjänstenÄr du intresserad av att arbeta med administration och rekrytering i ett härligt team hos en av våra kunder i centrala Stockholm? Vi söker just nu en administrativ koordinator till ett spännande uppdrag hos ett framgångsrikt konsultbolag.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterSom administrativ koordinator kommer du att ha en bred roll som bland annat innefattar traditionella administrativa sysslor som att uppdatera och lägga in uppgifter i affärssystem och hantera dokument. Du kommer att vara en viktig del av bolagets processer mot kund, där du exempelvis bokar tid för intervjuer, samt förbereder och korrekturläser presentationer. Vidare innebär tjänsten mycket kommunikation både internt och externt samt andra administrativa uppgifter som kan tillkomma efter behov. Syftet med rollen är att säkerställa en hög effektivitet och smidighet i processer, samt att leverera hög kvalitet till bolagets kunder.
KvalifikationerFör att vara kvalificerad för denna roll har du:
• ett intresse för administration och har gärna flera års erfarenhet av att arbeta i en administrativ roll med flera kravställare
• god administrativ förmåga och stor noggrannhet
• kunskap och erfarenhet av att arbeta med Powerpoint och Word, samt gärna duktig på Excel
• flytande kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• erfarenhet av mycket intern och extern kontakt via telefon och mail
För tjänsten är det viktigt att du är van vid ett högt tempo och kan klara deadlines för att gruppen skall kunna leverera i tid. Vi söker dig som har bra prioriteringsförmåga, struktur och hög nivå av noggrannhet. För att lyckas i rollen är du självständig i ditt arbete, representativ och har ett servicetänk.
Övrig informationSamtliga frågor kring tjänsten hänvisas till KFX och ansvarig rekryterare Rebecka Berg på 08-663 99 00.
Observera att vi på slutvald kandidat kan göra en bakgrundskontroll.
Välkommen in med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4706".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm AB
Kontakt Rebecka Berg
rebecka.berg@kfx.se Jobbnummer 6413141
Observera att sista ansökningsdag har passerat.