Administrativ inköpsplanerare - Omgående start

Avanzera AB / Administratörsjobb / Upplands Väsby
2021-06-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ inköpsplanerare - Omgående start" (publicerad 2021-10-04) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Vår kund som är en av Europas största aktörer inom solenergi med en vision att vara den ledande kraften i Europa i omställningen till ett 100% förnybart energisystem, söker nu en administrativ inköpsplanerare för omgående start.

Detta är ett uppdrag som är tänkt att start snarast möjligt och pågå under ca sex månader, med möjlighet till förlängning.

Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning enligt kollektivavtal och betald semester.

Publiceringsdatum
2021-06-11

Dina arbetsuppgifter
Som administrativ inköpsplanerare kommer du att få möjligheten att komma in i en spännande fas inom organisationen och lära dig otroligt mycket, samtidigt som du även bidrar med tidigare erfarenhet från liknande kunskaper som du redan besitter.

Arbetsuppgifter som kommer att utföras inom denna roll:

• Ansvar för att installationsplanering och materialplanering överensstämmer i fråga om datum
• Utföra materialberäkningar som ligger till grund för lagerplockningsdokument
• Identifiera tillgänglighetsproblem gällande material
• Arbeta med inköpsavrop och inköpsplanering
• Kvalitetsgranska projekt som kommer från säljavdelning innan materialberäkning sker
• Vara central kontaktpunkt för alla inkommande material- och leveransfrågor

Bakgrund
Vi ser helst att du har en viss erfarenhet från ovanstående arbetsuppgifter och vill lära dig mer gällande inköp och Supply Chain. Företaget arbetar i Business Central och SalesForce och erfarenhet av dessa ses som en merit men inget krav om du har annan erfarenhet från andra affärssystem. Du kan kommunicera muntligt och skriftligt, både på svenska och engelska.

Som person är du kommunikativ och social, noggrann i ditt arbete, ansvarstagande och nyfiken på att lära dig nytt.

Om företaget
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-07-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Avanzera AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1399".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avanzera AB (org.nr 556520-1182), http://www.avanzera.se

Jobbnummer
5804696

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: