Administrativ inköpare
serveOffice ab / Inköpar- och marknadsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos serveOffice ab i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Täby eller i
hela Sverige EuroSign är ett i grunden norskt företag som etablerade sig på den svenska marknaden för ca 5 år sedan och är idag ett av de ledande skyltföretagen i Sverige med kontor i Stockholm och Malmö. Tillsammans med huvudkontoret i Oslo består EuroSign idag av ca 50 personer och omsätter drygt 150 miljoner per år. Vi arbetar med kundunika lösningar och har vår produktion hos kvalitetssäkrade underleverantörer i Sverige samt i ett flertal länder i Europa. Läs gärna mer på
www.eurosign.seEuroSign står inför en spännande tillväxtfas och behöver nu förstärka teamet med en administrativ inköpare. serveOffice har fått det ärofyllda uppdraget att hjälpa till med detta.
Ditt uppdrag
I din roll som inköpare utgör du den så viktiga länken mellan projektledarna och produktionen. När ett projekt drar igång så är det din roll att, utifrån upphandlade leverantörer, identifiera rätt aktör utifrån det specifika projektet och driva det vidare genom produktionen till leverans. Det handlar i huvudsak om tre leverantörer i Tyskland och Polen och eftersom priser och avtal med leverantörer till största del är klara är det ett arbete av administrativ karaktär. Du har oftast flera projekt igång samtidigt varför det är viktigt att du är kommunikativ och trivs med att ha många arbetsuppgifter parallellt.
Publiceringsdatum2016-05-09KvalifikationerVi vill att du är administrativt skicklig, noggrann och självgående. Du kommer att vara involverad i en del diskussioner och beslut av tekniskt slag såsom enklare beräkningar eller el varför teknisk förståelse samt förmåga att tolka ritningar är viktigt. Har du erfarenhet av någon programvara som hanterar grafisk design är det en merit. Som tidigare antytts så innehåller arbetet en hel del internationella kontakter varför vi vill att du har mycket bra engelska och gärna tyska bland dina språkkunskaper. Eftergymnasial utbildning är meriterande.
Vi värdesätter även dina personliga egenskaper högt. På Häggvik-kontoret arbetar åtta personer vilket innebär att social förmåga och prestigelöshet är väsentligt - för här hjälps alla åt. Det kan innebära allt från att koka kaffe till att man får hjälpa till på lagret eller följa med ut på fältet. Vidare är du troligtvis en driven person som inte räds att ta initiativ i ditt arbete som också är strukturerat, organiserat och följer tidsplaner. Du har ingenting emot att fokusera mot högt uppsatta mål och är resultatorienterad och affärsinriktad i ditt arbete.
Vi erbjuder dig
En intressant och utmanande roll bland trevliga kollegor och en arbetsplats som präglas av ett öppet arbetsklimat med högt i tak. Det är en roll där det går att påverka och kreativa inspel och idéer tas emot med glädje. Du får kompetenta kollegor som ofta arbetar i team - vi hjälps åt i arbetet, vilket innebär ett bra stöd och möjlighet till egen utveckling. Företagskulturen på EuroSign möjliggör även god balans mellan arbete och fritid, eller vad sägs om 6 veckors semester?
Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan med uppdaterat CV snarast. Observera att urvalet görs löpande. Frågor kring tjänsten besvaras av Jan Snellman på 076-051 89 79, alternativt
jan.snellman@serveoffice.seVälkommen!
Arbetsort: Sollentuna
Omfattning: Heltid
Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering
ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJan Snellman, Konsultchef 076-051 89 79
FöretagServeOffice AB
AdressServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna
KontorsadressBox 617 19126 Sollentuna
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2829940
Observera att sista ansökningsdag har passerat.