Administrativ assistent till internationellt IT-bolag!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en problemlösare som är van att ge bästa kundservice i alla situationer och har en känsla för produkter inom IT? Då har vi uppdraget för dig med start omgående i Kista!

Hur ser din arbetsdag ut?
Som administrativ assistent kommer du att tillhöra ett team vars främsta uppgift är att vara länken mellan kund och tekniskt support. Du kommer att sitta både med interna och externa ärenden, där det är viktigt att ärendena blir hanterade med bästa möjliga service. Denna roll innebär mycket koordination vilket gör att det är viktigt att du har god simultanförmåga samt klarar av att bibehålla lugnet i kritiska situationer. Arbetstider är 9-17, men man lämnar över ärendena till kollegor i andra tidszoner när man går för dagen.

Vem trivs här?
Du som har en 2 års eftergymnasial utbildning och som älskar att ge kundservice. Har du dessutom mycket goda kunskaper muntligen som skriftligen på svenska och engelska kommer snabbt in i jobbet. Du behöver inte vara tekniskt lagd, men har du kunskap om hur olika IT-produkter hänger ihop underlättar det för dig i ditt arbete när du pratar med kunderna. Är du dessutom en servicegivare ut i fingerspetsarna som bibehåller lugnet i alla lägen och vänder negativt till positivt, kommer du att bli en mycket uppskattad kollega!

Vad erbjuder vi?
Ett konsultuppdrag med start omgående fram till sista juni hos en attraktiv kund i dynamisk och internationell miljö. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2016-04-11

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-10
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Peder Andersson Peder.Andersson@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2774571

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: