Administrativ assistent till Hotell- och restaurangfacket, start

Bravura / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-09-28

Företaget
Hotell- och restaurangfacket (HRF) är fackförbundet för anställda inom Hotell- och restaurang och besöksnäringen. Förbundet är en avgörande aktör i en växande och mångkulturell besöksnäring och har ca 32 000 medlemmar. De organiserar en bransch i stark tillväxt och med stor utvecklingspotential men också med många utmaningar för att förbättra villkoren i branschen. Detta uppdrag har placering på organisationens huvudkontor i centrala Stockholm.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som assistent krävs god administrativ förmåga med kunskap i medlems- och avtalsfrågor samt service, både internt och externt. Fokus ligger på administrativt arbete och du arbetar i ett CRM system.

Arbetsuppgifterna består av att registrera och fatta beslut i ärenden som gäller in- och utträden samt registrering av nya medlemmar. I arbetet ingår även att underhålla arbetsgivar- och avtalsregistret, att uppdatera samt underhålla bland annat utbildnings- och uppdragsmodulen, att ta fram listor och statistik samt besvara frågor gällande medlemskap. Detta sker i huvudsak per e-post och telefon.

Uppdragets längd är två månader.

Kvalifikationer
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• God datorvana
• Goda språkkunskaper i svenska och engelska
• Meriterande: erfarenhet av CRM system, flerspråkighet

Som person bör du vara intresserad av andra och bemöta människor professionellt, tycka om att ge service, ha ett strukturerat arbetssätt, vara ordningsam och kunna arbeta såväl i grupp som självständigt. Arbetet innebär att hantera flera komplexa frågor samtidigt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: assistent, service, administration, administratör, system

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martina Liström 08-40024050 martinalistrom@outlook.com

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3073148

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: