Administrativ assistent till globalt företag

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Arvika
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Arvika, Eda, Sunne, Årjäng, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Arvika, Eda, Sunne, Årjäng, Kil eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-03-27

Om tjänsten
Är du en serviceinriktad, lättlärd och flexibel person med erfarenhet inom administration? Söker du en ny utmaning i en internationell miljö? Vi på Adecco kan nu erbjuda dig en möjlighet att utvecklas som Administrativ assistent hos vår kund inom fordonsindustrin. Du kommer att tillhöra inköpsavdelningen och din roll innebär att stötta inköparna i olika administrativa uppgifter. Du kommer att vara en del av en utmanande internationell affärsmiljö där det finns goda möjligheter att växa professionellt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Administrativ support i företagets interna system
• Registrering av order
• Beställningar av relevant material
• Viss fakturahantering
• Uppdatering av data i affärssystem
• Hantera ad-hoc uppgifter

Tjänsten som Administrativ assistent är ett konsult uppdrag med start så snart som möjligt. Urvalet sker löpande, så vänta inte med din ansökan!

Om dig
Vi söker dig som har goda kunskaper inom administration och trivs med att arbeta i en supporterande roll. Har du tidigare jobbat med inköp i någon form är detta meriterande. Då företaget är globalt är det ett krav att du behärskar både svenska och engelska väl, i både tal och skrift. Du har god vana av att arbeta i datasystem och kunskaper i MS Office så som Word och Excel.

Som person är du serviceinriktad och jobbar väl i team där du tar eget ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har förmåga att snabbt sätta dig in i nya processer och system. Är du en noggrann och ordningsam person som har en förmåga att planera och organisera kommer trivas i den här rollen.

Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet av administration
• Datavana
• Serviceminded
• Flytande engelska och svenska i både tal och i skrift

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten.

Om anställningen
Tjänsten är ett konsultuppdrag med start enligt överenskommelse. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden men arbetar på plats hos vår kund i Arvika. Tjänsten är på heltid.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvariga rekryterare:

Sara Holm, 073 - 684 76 97, sara.holm@adecco.se
Frida Wiman, 073 - 684 72 24, frida.wiman@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administration, Assistent, Inköp, Arvika, Värmland, Adecco, Fordonsindustri, Industri, Support, Service

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-37554".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
6477699

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: