Administrativ Assistent på Scania Inköp i Söderäljte
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Södertälje
2018-02-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ Assistent på Scania Inköp i Söderäljte" (publicerad 2018-03-12) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2018-02-23Om tjänstenI din roll som Administrativ Assistent på Scania Inköp kommer du ha varierande uppgifter samt driva ett antal parallella aktiviteter. Du kommer stötta dina kollegor administrativ i form av att boka möten, beställa behörigheter och hårdvara samt hantera enklare systemändringar. Vidare kommer du hantera viss intern orderläggning.
Då avdelningen står inför en flytt av kontorslandskap kommer du även vara behjälplig i det administrativa och supporterande arbetet i och med flytten.
Rollen ställer höga krav på utpräglad kommunikativa egenskaper då du kommer ha flertalet parallella kontaktytor.
Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet från administrativa och servicerelaterade roller. Du drivs att supportera andra, både administrativt och operativt. Vidare besitter du kunskapen och erfarenheten att prioritera och leverera utan att göra avkall på servicegrad och kvalitet.
Du är van användare av Outlook samt övriga program i Microsoft Office samt kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift.
Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet från administrativa roller.
• Erfarenhet från att hantera flertalet parallella uppgifter.
• Obehindrat kunna kommunicera på svenska och engelska.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om anställningen
Tjänsten som Administrativ Assistent är ett konsultuppdrag på 100% med tillsättning omgående. Uppdragsperiod är 6 månader med chans till förlängning. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Peder Andersson på
peder.andersson@adecco.se.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPeder Andersson
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Storgatan 1
15172 SÖDERTÄLJE
KontorsadressStorgatan 1
Jobbnummer 3983438
Observera att sista ansökningsdag har passerat.