Administrativ assistent i Ludvika

Randstad AB / Administratörsjobb / Ludvika
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Ludvika, Smedjebacken, Ljusnarsberg, Fagersta, Säter eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Ludvika, Ljusnarsberg, Fagersta, Säter, Borlänge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-10-27

Dina arbetsuppgifter
Är du en serviceinriktad administratör på jakt efter nytt jobb? Har du lätt för att kommunicera och arbeta strukturerat? Då kan du vara den vi söker till rollen som administrativ assistent. I rollen kommer du att assistera och stötta chefer i den dagliga verksamheten.

Vi söker just nu flera administrativa assistenter för kommande uppdrag hos våra kunder i Ludvika trakten. Uppdragen har varierande start och uppdragslängd. Arbetstid: kontorstider.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Du ansöker på www.randstad.se, senast 2022-11-20. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta johanna.rodell@randstad.se. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansvarsområden
Förbereda ärenden

Ta fram och sammanställa material

Administration kring fakturor och kunder

Kvalifikationer
Gärna 1-2 års erfarenhet som administratör/assistent eller från liknande roll

Gymnasieutbildning

Goda kunskaper i MS Office, framförallt Word och Excel.

Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.

För den här tjänsten söker vi dig som har lätt för att kommunicera, organisera och arbeta proaktivt. Visst är du prestigelös och lyhörd inför de krav och förväntningar som ställs på dig. Vidare ser vi gärna att du är självgående och har en god förmåga att prioritera bland dina arbetsuppgifter. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Erfarenheter
Du har med fördel arbetat med administrativa uppgifter sedan tidigare.

Så ansöker du
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tidsbestämd

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Randstad AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201413578".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Johanna Rodell
johanna.rodell@randstad.se
+46702881447

Jobbnummer
7116328

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: