Administration och säljsupport
Teleekonomi Nordic AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Teleekonomi Nordic AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Malmö,
Fagersta eller i
hela Sverige Teleekonomi är ett ungt företag med god tillväxt det senaste året. I dag sysselsätter vi ca 30 personer i Sverige med varierande arbetsbefattningar.
Vi har idag kontor i Göteborg, Jönköping, Malmö samt Stockholm, med Göteborg som huvudkontor. Vi är den unga, hungriga utmanaren som ständigt växer sig allt större och starkare.
Vår vision är att vi ska vara kompetenta och engagerade i marknaden samt möta kundens behov på det mest professionella sätt vi kan. För att lyckas med detta har vi anställt många engagerade och kompetenta medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och specialområden. Ingen är bäst på allt men tillsammans kompletterar vi varandra och blir det bästa teamet!
Sida vid sida driver våra proffsiga medarbetare utvecklingen framåt i rask takt utan att åsidosätta kvalitén. Hos oss skapar vi hela tiden något nytt. Hos oss är förändring en del av vardagen. Vill du ha ett utmanande, fartfyllt och engagerande arbete i entreprenörsmiljö, då är detta rätt företag för dig!
Beskrivning av erbjuden tjänst:
Tjänsten innefattar bred administration kring registrering av abonnemangsavtal hos alla befintliga telefonoperatörer, beställningar och logistik. Tillsammans med kollegor kommer du ansvara för telefonsupporten där du på ett professionellt, effektivt och kundfokuserat sätt besvarar och agerar support för både säljare och kunder.
Arbetet ställer krav på initiativförmåga och hög ansvarskänsla.
Vad får du av oss?
Som en del av företagets administration blir du en central punkt för både säljare och kunder. Tack vare nära samarbete med företagsledningen blir administrationspersonal även delaktig i planering och strukturering för framtiden.
Som medarbetare i ett ungt expansivt företag kommer du att se nya sätt att ta sig an Telekom-marknaden. Du blir en av huvudpersonerna i en spännande utveckling i hög fart. Följ med på vår resa mot nya mål och arbetssätt!
Krav på arbetssökande:
Vi söker dig med hög servicekänsla som gillar att jobba i högt tempo med många varierande arbetsuppgifter, där du även i stressiga situationer bibehåller din proffessionalitet. Du har tidigare erfarenhet av kundservice och administrativt arbete, gärna inom Telekom. Vidare är du en van datoranvändare i Office-paketet och har mycket goda kunskaper i svenska både tal och skrift.
Du är organiserad, strukturerad och kommunikativ. Hos oss blir du delaktig i beslutsfattanden och vi uppskattar om du berikar oss och arbetet med egna idéer.
Som person är du målinriktad och drivande då du kommer att arbeta självständigt. Vi ser även att du är en orädd person som tycker om sociala kontakter eftersom uppdraget kommer att innebära mycket telefonkontakt.
Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att kontakta oss på nummer 031-3013500.
Samtal från rekryteringsfirmor undanbedes.
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2015-01-12Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-01-30
Ansökan kan skickas till e-postadress:
klara@teleekonomi.seKontaktKlara Sandahl 0313013500 (Kontoret)
klara@teleekonomi.seFöretagTeleekonomi Nordic AB
AdressTeleekonomi Nordic AB
NORRA ÅGATAN 38
43137 MÖLNDAL
KontorsadressNORRA ÅGATAN 38
MÖLNDAL
Visa på karta
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 031-3013500
E-postadress:
klara@teleekonomi.se Jobbnummer 2123214
Observera att sista ansökningsdag har passerat.