Administration

Leaf Shoes AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Leaf Shoes AB i Göteborg, Härryda eller i hela Sverige

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
• Administration av inköps- och försäljningsorder
• Logistik och leveransplanering
• Dokumenthantering och tullfrågor
• Artikeluppläggning
• Kundservice och reklamationshantering
• Orderläggning och fakturering

Vi önskar att du har erfarenhet av liknande administrativa arbetsuppgifter som står nedan och har god vana av Excel. Ett stort plus är om du har erfarenhet av vårt affärssystem Microsoft Navision Nav.

Om du är intresserad så skicka in din ansökan så fort som möjligt. Vi intervjuar löpande i takt med att ansökningar kommer in.

LEAF® är ett snabbt växande skomärke som kombinerar funktion med design och riktar sig mot den aktiva familjen. Distribution finns i Sverige, Norge, Danmark och Finland. På kontoret som finns i Högsbo Industriområde Göteborg arbetar en grupp om ca 10 personer med att utveckla och sälja skor. Se vår kollektion på www.leaf.se

Varaktighet, arbetstid
Tjänsten avser ett föräldravikariat med start i januari 2018 preliminärt fram till 15 september 2018

Publiceringsdatum
2017-11-29

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-15
Ange följande referens när du ansöker: Inköpsassistent

Kontakt
Marcus Tidholm mt@leaf.se 031-891371

Företag
Leaf Shoes AB

Adress
Leaf Shoes AB
Ingela Gathenhielms Gata 3
42130 Västra Frölunda

Kontorsadress
Ingela Gathenhielms Gata 3

Jobbnummer
3828952

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Leaf Shoes AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Leaf Shoes AB: