Administration
Leaf Shoes AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Leaf Shoes AB i Göteborg,
Härryda eller i
hela Sverige Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
• Administration av inköps- och försäljningsorder
• Logistik och leveransplanering
• Dokumenthantering och tullfrågor
• Artikeluppläggning
• Kundservice och reklamationshantering
• Orderläggning och fakturering
Vi önskar att du har erfarenhet av liknande administrativa arbetsuppgifter som står nedan och har god vana av Excel. Ett stort plus är om du har erfarenhet av vårt affärssystem Microsoft Navision Nav.
Om du är intresserad så skicka in din ansökan så fort som möjligt. Vi intervjuar löpande i takt med att ansökningar kommer in.
LEAF® är ett snabbt växande skomärke som kombinerar funktion med design och riktar sig mot den aktiva familjen. Distribution finns i Sverige, Norge, Danmark och Finland. På kontoret som finns i Högsbo Industriområde Göteborg arbetar en grupp om ca 10 personer med att utveckla och sälja skor. Se vår kollektion på
www.leaf.seVaraktighet, arbetstid
Tjänsten avser ett föräldravikariat med start i januari 2018 preliminärt fram till 15 september 2018
Publiceringsdatum2017-11-29ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-15
Ange följande referens när du ansöker: Inköpsassistent
KontaktMarcus Tidholm
mt@leaf.se 031-891371
FöretagLeaf Shoes AB
AdressLeaf Shoes AB
Ingela Gathenhielms Gata 3
42130 Västra Frölunda
KontorsadressIngela Gathenhielms Gata 3
Jobbnummer 3828952
Observera att sista ansökningsdag har passerat.