Adecco söker Trafikplanerare/Schemakoordinator

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
2011-12-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Adecco söker Trafikplanerare/Schemakoordinator" (publicerad 2011-12-29) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Nu söker vi dig som vill jobba som Trafikplanerare/Schemakoordinator hos ett av våra kundföretag i Göteborg
Hur ser en arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta hos ett av våra kundföretag med schemaläggning. Detta inkluderar att lägga fasta scheman och registrera avvikelser, kunna hantera oväntade händelser och sköta den löpande planeringen. Schemat baseras på en prognos över förväntad arbetsbelastning och denna prognos görs genom en avvägning av hur mycket företaget synts i media, föregående års belastning samt framtidsplanering. Tjänsten är med start omgående och kommer att fortlöpa tre månader framöver. Arbetstider är mån-fre, dagtid.
Erfarenhet/ Krav
• Gymnasieutbildning
• Callcentererfarenhet
• Erfarenhet av att hantera verksamhet med schemaläggning och teknikstöd
• Erfarenhet av CCC eller liknande system
• Intresse för den finansiella sektorn
• Goda kunskaper i det engelska språket både i tal och skrift
• Officepaketet. Du kommer att arbeta med att producera rapporter i Excel, därav bör du vara trygg med det programmet
Önskemål
Det är meriterande om du har erfarenhet från den finansiella sektorn och/eller företag inom försäkringsbranschen.

Publiceringsdatum
2011-12-13

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig med analytisk förmåga som är ansvarstagande, driven och lösningsorienterad. Vidare är du kundfokuserad och besitter en kommunikativ kompetens med anpassningsförmåga, då du ska kommunicera med coacher och medarbetare. Du är empatisk på så sätt att du har lätt för att sätta dig in i andras situationer och roller.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. Länk till annonsen: http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1445276
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Kristian Andersson på tel: 031-725 45 09.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-12-22
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Kristian Andersson, Rekryteringsansvarig

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
1104744

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: