Accounts Payable konsult till internationellt företag
Perido AB / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Har du goda kunskaper i applikationen PeopleSoft? Om attributen: strukturerad, korrekt och analytisk beskriver dig väl föreslår vi att du fortsätter läsa! En fantastisk möjlighet med värdefulla meriter för ditt CV väntar dig...
Publiceringsdatum2024-03-22Om tjänstenPerido söker en Accounts Payable konsult till vår kund, en global aktör med ett enkelt mål: att skapa och leverera nästa kapitel i hanteringen av arbetskraft. De använder teknologi och tjänster för att hjälpa sina kunder att forma arbetslivets framtid. Den här tjänsten är placerad på företagets kontor i Stockholm. I rollen kan det ibland behövs viss arbete kvällstid på grund av möten med kollegor på kontoret i USA.
ArbetsuppgifterI rollen Accounts Payable konsult kommer du att hantera och kontrollera betalningar till företagets leverantörer. Det innebär att du kommer att ha mycket kontakt med leverantörer via telefon och arbeta med leverantörsreskontra. Du rapporterar till financeavdelningen i USA, vilket gör att det är viktigt att du har mycket goda kunskaper i engelska och då även affärsengelska.
Dina egenskaper
För denna tjänst behöver du vara en strukturerad, noggrann och organiserad person. Du är flexibel och lätt att kommunicera med, samt samarbetsvillig. Du har ett professionellt förhållningssätt och en stark ansvarskänsla. Avslutningsvis tror vi att du kan arbeta proaktivt och att du är analytisk och driven.
Är det dig vi söker?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
KvalifikationerMan ska kunna PeopleSoft (leverantörsreskontra applikationen)
Goda Accounts Payable kunskaper
Mycket god engelska i tal och skrift
God analysförmåga och god social förmåga att hantera kunder och leverantörer
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag till årsskiftet. Start 2024-04-01.
Så ansöker duAnsökan görs via vår hemsida perido.se. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Anna Hommerberg, du når henne via
anna.hommerberg@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på
fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34503 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder "väl matchad". Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido:
https://perido.se/om-oss/. Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-04-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "34503".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Perido AB (org.nr 556639-6387)
Jobbnummer 8562311
Observera att sista ansökningsdag har passerat.