Accountor Karlstad söker Redovisningsassistent
Accountor Sverige / Redovisningsekonomjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Accountor Sverige i Karlstad,
Karlskoga,
Eskilstuna,
Västerås,
Norrköping eller i
hela Sverige Vi är Accountor; det största outsourcingbolaget för löne- och ekonomiadministrativa tjänster i norra Europa med spetskompetens inom Redovisning och Lönehantering. Vi har över 100 kontor i sju länder och är idag totalt fler än 2500 passionerade medarbetare som tillsammans hjälper våra kunder att lyckas. Vår styrka ligger i starkt medarbetarfokus, kvalité och teamarbete. Accountor i Sverige har haft en stark tillväxt de senaste åren och idag är vi 340 medarbetare utspridda på totalt 10 kontor. Hos Accountor bidrar du till både kunders och kollegors framgång, utvecklas i din yrkesroll och känner stolthet över att tillhöra ett av 2017 års utsedda Karriärföretag!
Nu söker vi på Accountor i Karlstad en Redovisningsassistent som tillsammans med oss vill arbeta i en modern miljö med kvalificerade verktyg!
Vi är en prestigelös arbetsplats där alla arbetar tillsammans och fokuserar på att vi själva ska trivas på jobbet samtidigt som vi ska göra våra kunder mycket nöjda.
Redovisningsområdet utvecklas allt mer och blir mer digitaliserat och automatiserat. Som Redovisningsassistent på Accountor arbetar du i moderna system och i team med konsulter med differentierad erfarenhet. Du arbetar med både små och stora företag och kommer även ha direktkontakt med kunder vilket kräver en hög servicekänsla.
Vi söker en person som gärna har 1-2 års erfarenhet av ekonomitjänster så som:
• Löpande bokföring
• Leverantörsreskontra
• Kundreskontra
Hos Accountor är utvecklingsmöjligheterna stora. Vi jobbar med konsultroller baserade på erfarenhet och kompetens. Har du viljan att utvecklas i din karriär så är Accountor en arbetsplats för dig.
För att passa in som medarbetare hos Accountor är du är en lagspelare med hög social kompetens som är prestigelös, utåtriktad, trygg och positiv. Vi värdesätter att du är affärsinriktad, initiativrik och har lätt för att kommunicera.
Du har en Högskole-/Universitetsexamen inom ekonomi alternativt relevant bakgrund.
Om du är en person som gillar att umgås och testa nya aktiviteter, finns det många möjligheter till att även kunna ha kul utanför jobbet ibland!
Publiceringsdatum2017-03-24Om företagetAccountor ingår i en internationell koncern där möjligheterna till utveckling är stor, där varumärket har en stor potential och bolaget en bra tillväxtplan. Vi erbjuder en gedigen och stabil plattform med tydliga processer för att ge våra medarbetare de bästa förutsättningarna för att göra ett kvalitativt arbete. Hos oss jobbar kompetenta och professionella medarbetare som tillsammans med Accountor vill skapa det bästa för våra kunder. Därutöver använder vi oss av Great Place to Work då vi tror att en positiv utveckling och en fortsatt tillväxt startar med nöjda medarbetare, alltså dig!
Kontoret i Karlstad ligger centralt beläget i Inre hamn med utsikt mot vattnet.
Välkommen med din ansökan!
Frågor och kontakt
Vi rekryterar löpande så ansök gärna redan idag dock senast den 9 april 2017. Aktuella kandidater kommer kallas till intervju snarast med målet att inom kort få klart en anställning. Har du några frågor kring rekryteringen av tjänsten är du välkommen att kontakta Team Manager Josefin Gustafson. Du når henne på +46 10 161 38 17 eller via mail:
josefin.gustafson@accountor.se annons
Varaktighet, arbetstid
heltid tillsvidare
Ersättningfast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFrida Dynér
FöretagAccountor Sverige
AdressAccountor Sverige
S:t Eriksgatan 113
11181 Stockholm
KontorsadressS:t Eriksgatan 113
Jobbnummer 3395718
Observera att sista ansökningsdag har passerat.