Account Manager sökes till internationellt IT-bolag
We Quest AB / Säljarjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos We Quest AB i Sundbyberg,
Solna,
Stockholm,
Uppsala,
Norrtälje eller i
hela Sverige Har du minst 1-2 års erfarenhet inom försäljning och vill ta nästa steg? Har du en vilja och driv att lyckas och bygga upp en stor kundportfölj på Europas största privatägda tjänsteföretag med fantastiska intjänings- och utvecklingsmöjligheter? Har du erfarenhet av IT eller rekrytering och vill ta nästa steg? Då ska du läsa vidare nedan.
Publiceringsdatum2021-10-05Om företagetVår kund specialiserar sig på uthyrning av generalister och förmedling av specialister inom IT. De är ett internationellt bolag som har hjälpt mer än 2000 personer ta nästa steg i sin karriär. Idag är man ca 400 anställda i Sverige och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Huvudkontoret ligger i Sundbyberg i norra Stockholm.
Om tjänstenSom Account Manager hos vår kund så kommer du att arbeta med uppsökande försäljning. Du kommer ha ett helhetsansvar över hela försäljningsprocessen från prospektering hela vägen fram till avslut. Din huvuduppgift är att självständigt hitta nya leads, driva och utveckla affärer inom IT-konsultbranschen. För att lyckas så krävs en hög aktivitet samt en målmedvetenhet och ett starkt kundfokus. Dina kollegor stöttar dig på jobbet och möjliggör för en rolig och stimulerande tillvaro där du belönas längs vägen. Företaget lägger ett stort fokus på personliga egenskaper i rekryteringsprocessen.
Vem är du?
För att passa för tjänsten så ser vi att:
• Du har minst 1-2 års erfarenhet av B2B-försäljning.
• Du är en person som har en enorm vilja ett starkt inre driv att lyckas. Du har en näsa för affärer och vet att du måste jobba hårt för att nå dina mål.
• Det är ett stort plus om du kommer från IT-branschen och/eller har god förståelse för branschen.
• Det är ett stort plus om du har erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen.
• Du tycker om att ta ansvar och växer med uppgiften.
• Du är en förtroendeingivande person som har lätt att connecta med alla typer av personer.
• Du är en teamplayer som gillar att jobba ihop med andra.
• Du är mellan 25-35 år.
• Du har med fördel B-körkort.
Vad ingår i tjänsten?
• Grundlön samt provision
• Friskvårdsbidrag
• Dator och telefon
• Pension
• Trevliga lokaler i expansiva Sundbyberg.
Ansökan & Lön
Jobbtyp: Heltid
Plats: Stockholm
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest Bemanning & Rekrytering. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Om WeQuest
We Quest är ett rekrytering och bemanningsföretag som finns runt om hela Stockholm län. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Vi är rekryteringsspecialister inom sälj, administration, marknad och service. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Sökord: Account Manager, Business-to-business, Rekrytering, Bemanning IT, Cic
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWe Quest AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare We Quest AB (org.nr 559045-8047),
http://wequest.se/ Arbetsplats We Quest
Jobbnummer 6018841
Observera att sista ansökningsdag har passerat.