Account Manager Retention
Telenor Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Botkyrka eller i
hela Sverige Det här är vi
För oss kommer människan alltid först, och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Inom Telenor pågår ett ständigt arbete att sätta medarbetare, kunder och försäljning i främsta rummet. På den resan är det en självklarhet för oss att fokusera såväl på privatkunder som företagskunder. Just nu stärker vi upp på företagssidan med ytterligare en Account Manager Retention. I denna roll ansvarar du för att förvalta en egen kundstock av företagskunder på den svenska marknaden och därmed stärka vårt konto ytterligare i rätt riktning. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.
Vad du kommer att göra
Som Account Manager Retention SME på vår inhouse avdelning kommer du ingå i ett passionerat team som drivs av att överträffa kundernas förväntningar och nå sina säljmål. Din huvudsakliga uppgift blir att förvalta, växa och utveckla våra befintliga företagskunder. Ditt uppdrag kommer bestå av att bygga långsiktiga relationer, sätta dig in i kundernas verksamhet och erbjuda våra mobila tjänster för att på bästa sätt tillgodose kundens behov, förutom detta kommer du ansvara för omförhandling av avtal, merförsäljning och försäljning av nya abonnemang.
Du kommer primärt att jobba mot övre SME-segmentet som innebär företag mellan 20 och 100 anställda. Med uppbackning och utbildning kommer du att kunna utvecklas och stimuleras att leverera allt från enkla abonnemangslösningar till kompletta skräddarsydda upplägg innehållande allt från växellösningar och tilläggstjänster. Hos oss på Telenor är det viktigt att vi delar kunskap och erfarenhet och i tät dialog med övriga Account Managers, sprider ni kompetens och framgångsfaktorer för att ständigt utvecklas på ett personligt och professionellt plan.
Du kommer ha ansvar för en personlig budget där du får stora möjligheter att påverka din egen lön via goda provisionsmöjligheter. I rollen rapporterar du till Head of inhouse Sales.
Vem du är
Vi söker dig som tror på dig själv och har god dokumenterad erfarenhet av företagsförsäljning med en hög kunskap kring säljprocessen för B2B. Det är starkt meriterande om du har eftergymnasial utbildning, men det är inget krav. Vidare har du generellt en god datorvana inom bland annat Officepaketet samt hanterar svenska och engelska mycket väl i tal och skrift.
Du har ett starkt kundfokus och brinner för att arbeta med försäljning inom SME området, och drivs av att vara med på Telenors resa framåt! Som person ser vi vikten av att du har ett starkt inre driv med en god initiativförmåga. Du har en god struktur på ditt arbete och är en duktig relationsbyggare. Vidare värdesätter du kvalitet före kvantitet i dina arbetsuppgifter och trivs i ett företag med hög förändringstakt då vi ständigt ställs inför utmaningar.
Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt - vi tror på att flexibiliteten och friheten att välja var och när du levererar i ditt arbete bidrar till ökad prestation, engagemang och balans i livet. Vi tror också på styrkan i att vi är bättre tillsammans och att teamandan utvecklas när vi möts och interagerar med varandra, därför ser vi att våra kontor ska agera som magneter för samarbete, kreativitet och företagsanda.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.
Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Tobias Bergman,
tobias.bergman@telenor.se. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.
* Sista ansökningsdagen: Vi utvärderar applikationer löpande så var snäll och sök idag
* Placeringsort: Stockholm
Bra att veta
Enligt Telenor's policy, gör vi bakgrundskontroller på alla slutkandidater för alla rekryteringar.
Ersättning SALARY
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "J115362".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Telenor Sverige AB (org.nr 556421-0309)
Jobbnummer 7552325
Observera att sista ansökningsdag har passerat.