Account Manager Kundservice
Alltele Allmänna Svenska Telefonaktiebolaget (publ / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-05-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account Manager Kundservice" (publicerad 2016-08-18) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Alltele Allmänna Svenska Telefonaktiebolaget (publ i Stockholm,
Göteborg,
Malmö,
Umeå,
Vilhelmina eller i
hela Sverige Vi utökar vårt team i Stockholm och söker dig som har erfarenhet inom kundservice, har en hög servicekänsla och bra tålamod. Vi värdesätter ett trevligt, professionellt och flexibelt bemötande i alla lägen och söker dig som vill satsa på en karriär inom en bransch i ständig utveckling.
I strävan efter att kunna erbjuda våra kunder marknadens allra bästa och mest personliga service var vi på AllTele först ut med ett helt nytt, unikt koncept för vår bransch. Alla nya AllTele-kunder tilldelas en Account Manager för att få personlig service och snabb hjälp. Kunden kan skicka SMS, e-post och ringa sin kontaktperson. På så vis får kunden hjälp direkt, slipper telefonköer och får alltid prata med samma person angående sitt ärende.
VI ERBJUDER DIG
• Omväxlande arbetsuppgifter
• Löpande utbildningar och kurser med möjlighet att utvecklas till en proffsig Account Manager
• Att vara med och utveckla ett helt nytt koncept inom privat kundservice
• En konkurrenskraftig fast lön
• Ett bonussystem baserat på merförsäljning och kundnöjdhet helt utan tak
• Trevliga och engagerade arbetskamrater
• Fräscha lokaler, närhet till allmänna kommunikationer, bra restauranger, gym m.m.
Dina primära uppgifter är att hjälpa våra kunder att hitta lösningar på de frågor som kan uppstå, felsökning av tjänster samt att besvara fakturafrågor och generella frågor om våra produkter och tjänster. Du arbetar med inkommande samtal, SMS och mejl och dina arbetsdagar varierar beroende på volym av inkommande samtal, vilket gör att du själv har möjligheten att justera din arbetsdag efter det.
VI TROR ATT DU
• Har erfarenhet av kundservice och merförsäljning
• Är en skicklig kommunikatör och behärskar svenska helt flytande i både tal och skrift
• Har förståelse för vad riktigt god kundservice är och är lyhörd för kundens behov
• Arbetar bra i grupp och är en tillgång för dina kollegor
• Kan hantera en rad ärenden effektivt utan att göra avkall på kvaliteten
• Har en positiv attityd och kan tillföra något till vårt team
• Har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift
DIN FRAMTID PÅ ALLTELE
AllTele är ett företag i stark tillväxt. Vi är uppstickaren på en tuff marknad med flera stora aktörer. Vi värderar våra kunder högt och våra Account Managers är därför prioriterade inom företaget.
Vi jobbar hårt för att nå våra mål vilket kräver ett stort engagemang och driv från hela organisationen. Att jobba på AllTele är spännande och utvecklande med stora möjligheter att påverka. Vi är en organisation med högt tempo och höga krav, men vi ger aldrig avkall på stämningen inom företaget och ser alltid till att personalen har roligt tillsammans och mår bra. Vi vet att en välmående personal gör bättre ifrån sig, det är därför viktigt för oss att du gillar det du gör och trivs hos oss.
Vill du vara med och utveckla ett nytt koncept inom kundservice?
Skicka in din ansökan redan idag.
Urval sker löpande.
Lycka till!
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Publiceringsdatum2016-05-31ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-30
Ansökan kan skickas till e-postadress:
sara.karlsson@alltele.seFöretagALLTELE ALLMÄNNA SVENSKA TELEFONAKTIEBOLAGET (PUBL
AdressALLTELE ALLMÄNNA SVENSKA TELEFONAKTIEBOLAGET (PUBL
12626 STOCKHOLM
KontorsadressTelefonvägen 30
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2878811
Observera att sista ansökningsdag har passerat.