Account Manager inom Facility Management
Office Management / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management i Stockholm,
Linköping,
Karlstad,
Lidköping,
Göteborg eller i
hela Sverige Har du arbetat med försäljning i ett par år och vill ta dig an en ny utmaning?
I den här rollen får du möjlighet att från start sälja in hela Facility management-portföljen till nya kunder. Det innebär ett gediget arbete med varje kund, där du ska kartlägga deras nuläge gällande Facility management för att sedan kunna erbjuda helheten från Office Management utifrån väl genomförda behovsanalyser. Tycker du att detta låter spännande, sök den!
Office Management kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och för att trivas bör du tycka om att arbeta i en säljdriven och dynamisk kultur med höga ambitioner.
Arbetsbeskrivning
I den här rollen äger du hela försäljningsprocessen och arbetar självständigt med att utveckla och driva affärer inom Facility Management. Du kommer att fokusera på att sälja hela vår produktportfölj till nykunder, vilken bland annat innefattar; bemanning, kaffe- och vattenmaskiner, kontorsstädning, entrémattor, kontor- och förbrukningsmaterial samt kontorsinredning. Fokus på att direkt sälja in hela produktportföljen är en ny roll som du har möjlighet att vara med och utforma.
För ett företag att byta all denna typ av service är stora affärer och kräver ett affärsmannaskap av dig som säljare, vilket gör tjänsten både rolig och utmanande på ett lärorikt och utvecklande sätt. Med ett stort engagemang och skicklighet i försäljning kan den här rollen ta dig långt i din säljkarriär hos oss.
Kompetenser och Egenskaper
Vi söker dig som har arbetat med B2B-försäljning i minst två år och vill ha möjligheten att sälja en bred produktportfölj. Du ska ha en vinnarinställning och tänka långsiktigt i din försäljning. Vidare ska du ha körkort och tillgång till egen bil. Egenskaper som är viktiga för att lyckas i rollen är att:
Vara lyhörd mot kundernas behov
Vara en skicklig förhandlare
Inte ge upp
Drivas av resultat.
Start: 2 februari, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av denna roll. Har du frågor kan du kontakta Joel Sund, teamchef, på 010-858 51 05.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2017-01-26Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmanda Fehrm
amanda.fehrm@officemanagement.se +46 10 858 40 14
FöretagOffice Management
AdressOffice Management
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista
KontorsadressSkalholtsgatan 6-8, Kista
Jobbnummer 3284810
Observera att sista ansökningsdag har passerat.