Account Manager
Swedish for Professionals / Säljarjobb / Stockholm
2018-12-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account Manager" (publicerad 2019-04-10) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Swedish for Professionals i Stockholm Brinner du för kundmötet och vill jobba relationsbyggande med långvariga kundkontakter? Har du jobbat med försäljning tidigare och är redo för nästa steg i karriären? Sök då till tjänsten som Account Managerpå Swedish for Professionals med möjligheten till exponentiellt utvecklande och lärande!
Vem söker vi?
Vi på Swedish for Professionals söker nu dig som har ett genuint intresse för försäljning och affärsutveckling. Vi erbjuder en plats i ett högpresterande ambitiöst team med siktet inställt på att förbättra integrationen i Sverige. Du kommer att arbeta i en entreprenöriell miljö där du ständigt både utmanas och utvecklas i ett snabbt expanderande mindre bolag. Detta innebär vidare att det inte finns några tydliga ramar för hur din karriär kommer att se ut då det är din egen drivkraft som avgör hur du kommer att utvecklas inom ditt område. Du har vidare en hög social kompetens och en god kommunikativ förmåga, har lätt för att knyta nya kontakter och du trivs i sociala sammanhang. Du är en nätverkare av rang som drivs av att ständigt utmana dig själv och vill arbeta för att få företagets kundbas att växa. Vidare har du en förmåga att bygga långsiktiga kundrelationer och har en god uthållighet. Att vara lyhörd för våra kunder och partners är av högsta prioritet.Övriga kvalifikationer listas nedan:
Akademisk utbildning
Tidigare erfarenhet inom försäljning eller liknande är meriterande
God systemvana - Excel, Office, CRM system (gärna Hubspot)
Uttrycker dig mycket väl i såväl tal som skrift i både svenska och engelska
Självgående och har en stark egen drivkraft
Duktig på att prioritera och strukturera
Mål- och resultatorienterad
Analytiskt tänkande
Publiceringsdatum2018-12-06ArbetsuppgifterRollen som Sales Representative innefattar ett omväxlande och utmanande arbete där du får möjlighet att kombinera teoretiskt- och analytiskt arbete med försäljning, affärsutveckling och kundrelationer. Du kommer bygga vidare på våra befintliga kundrelationer men främst skapa nya lönsamma affärer som bidrar till företagets tillväxt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara följande:
Ansvara för egen försäljning, från första mötet till leverans
Löpande kontakt med kunder, främst nya men också befintliga
Utveckla och fördjupa långvariga relationer utifrån varje kunds specifika behov
Registrera och analysera försäljningsstatistik
Följa upp och utveckla nya affärsmöjligheter
Säkerhetsställa kundnöjdhet och kvalitet av ditt arbete
Vi erbjuder
I gengäld kan vi erbjuda dig en stimulerande miljö där det finns goda chanser att bådeutvecklas inom ditt respektive arbetsområde, men också vara med och utveckla företaget i stort som just nu befinner sig i en mycket spännande tillväxtfas. Du kommer att ingå i ett engagerat och varmt team där vi hjälper och stöttar varandra för att ständigt utvecklas. Arbetskulturen andas kreativitet, positivitet, nytänkande samt framåtanda och vi värdesätter vidare att det är högt i tak och främjar därför nya tankar och idéer.
Vi arbetar löpande med urval av kandidater, så se till att skicka in din ansökan så snart som möjligt! Tjänsten blir tillsatt när vi har hittat rätt kandidat.
Varmt välkommen med din ansökan!
Anställningsform:
Tillsvidare/Heltid
Placering:
Stockholm
Tillsättning:
Enligt överenskommelse
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Strid
sofia@swedishforprofessionals.com 0762967093
FöretagSwedish for Professionals
AdressSwedish for Professionals
Åsögatan 165
11632 Stockholm
KontorsadressÅsögatan 165, Stockholm
Jobbnummer 4496420
Observera att sista ansökningsdag har passerat.