Account Manager - Instore Business

Instore Business AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Instore Business AB i Stockholm, Solna, Järfälla, Sollentuna, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Instore Business söker för kunds räkning:
Account Manager

Publiceringsdatum
2015-11-10

Dina arbetsuppgifter
Som Account Manager hos vår kund är du försäljnings- och resultatansvarig för dina specifika kunder. Ditt uppdrag innefattar att tillsammans med kund driva lönsam tillväxt på marknaden i kategorin. 
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden kommer att vara: 
Ur ett operativt KAM perspektiv bearbeta DVH och SVH för att befästa vår kunds position som marknadsledare i kategorin.
Upprätta affärsplaner och återrapportera fsg-utveckling internt och externt
Genomföra relationsaktiviteter
Genomföra försäljningsdrivande kampanjer
Genomföra kundträffar
Ha kunskap om kundens marknad och utveckling
Delta i kategoriövergripande projekt
Utveckling och implementering av årliga kundplaner
Aktivit samarbete med säljkår
Löpande uppdatering, analys, administration och prognostisering av kundens aktivitetsplan
Utarbeta försäljningsprognoser
Du kommer att ingå i ett starkt och engagerat team, präglat av laganda och högt tempo.  
Vem är du?
Vi tror att du arbetar eller har arbetat inom DVH/SVH,  och att du har erfarenhet av försäljning från leverantörsledet inom Dagligvaruhandeln. 
I grunden har du någon form av eftergymnasial utbildning, gärna från  universitet eller högskola.
Som person är du självgående, strukturerad, analytisk, ansvarsfull och lösningsorienterad.
Du är en mål-och resultatinriktad person som gillar tävling och tycker om att arbeta i team.
Vi förutsätter att du har mycket god förmåga att skapa och underhålla goda relationer.  
Krav           
Tidigare erfarenhet av liknande arbete under ca: 1-3 år           
Eftergymnasial utbildning inom ekonomi           
Mycket goda kunskaper i Excel, Powerpoint och Nielsen och POS           
Stort intresse för affärer och affärsutveckling
Vi erbjuder
Då detta är ett interimuppdrag blir du anställd av oss på Instore Business, men sitter stationerad hos vår kund i centrala Stockholm.
Uppdraget pågår i sex månader med syftet att därefter övergå i en tillsvidareanställning hos vår kund.

Så ansöker du
Observera att vi inte tar emot några ansökningar via Mail eller Post, ansökan skickas in via "sök-knappen" längre ner i annonsen.
Har du frågor gällande tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare: liselott.hallstensson@instorebusiness.se  
Tillträde snarast, intervjuer sker löpande, vid intresse - skicka din ansökan omgående, tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens utgång som är 2015-11-29.

Körkortskrav
B
Varaktighet, arbetstid
mån-fre, 8-17 interim 6 månader, därefter ev. tillsvidare anställning.

Ersättning
timlön
enligt ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Liselott Nejdeblad Hallstensson liselott.hallstensson@instorebusiness.se

Företag
Instore Business AB

Adress
Instore Business AB
Drottninggatan 95 A
11360 Stockholm

Kontorsadress
Drottninggatan 95 A

Jobbnummer
2521458

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Instore Business AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Instore Business AB: