Account Manager - Instore Business
Instore Business AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Instore Business AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Sollentuna,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Instore Business söker för kunds räkning:
Account Manager
Publiceringsdatum2015-11-10Dina arbetsuppgifterSom Account Manager hos vår kund är du försäljnings- och resultatansvarig för dina specifika kunder. Ditt uppdrag innefattar att tillsammans med kund driva lönsam tillväxt på marknaden i kategorin.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden kommer att vara:
Ur ett operativt KAM perspektiv bearbeta DVH och SVH för att befästa vår kunds position som marknadsledare i kategorin.
Upprätta affärsplaner och återrapportera fsg-utveckling internt och externt
Genomföra relationsaktiviteter
Genomföra försäljningsdrivande kampanjer
Genomföra kundträffar
Ha kunskap om kundens marknad och utveckling
Delta i kategoriövergripande projekt
Utveckling och implementering av årliga kundplaner
Aktivit samarbete med säljkår
Löpande uppdatering, analys, administration och prognostisering av kundens aktivitetsplan
Utarbeta försäljningsprognoser
Du kommer att ingå i ett starkt och engagerat team, präglat av laganda och högt tempo.
Vem är du?
Vi tror att du arbetar eller har arbetat inom DVH/SVH, och att du har erfarenhet av försäljning från leverantörsledet inom Dagligvaruhandeln.
I grunden har du någon form av eftergymnasial utbildning, gärna från universitet eller högskola.
Som person är du självgående, strukturerad, analytisk, ansvarsfull och lösningsorienterad.
Du är en mål-och resultatinriktad person som gillar tävling och tycker om att arbeta i team.
Vi förutsätter att du har mycket god förmåga att skapa och underhålla goda relationer.
Krav
Tidigare erfarenhet av liknande arbete under ca: 1-3 år
Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
Mycket goda kunskaper i Excel, Powerpoint och Nielsen och POS
Stort intresse för affärer och affärsutveckling
Vi erbjuder
Då detta är ett interimuppdrag blir du anställd av oss på Instore Business, men sitter stationerad hos vår kund i centrala Stockholm.
Uppdraget pågår i sex månader med syftet att därefter övergå i en tillsvidareanställning hos vår kund.
Så ansöker duObservera att vi inte tar emot några ansökningar via Mail eller Post, ansökan skickas in via "sök-knappen" längre ner i annonsen.
Har du frågor gällande tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare:
liselott.hallstensson@instorebusiness.se Tillträde snarast, intervjuer sker löpande, vid intresse - skicka din ansökan omgående, tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens utgång som är 2015-11-29.
KörkortskravB
Varaktighet, arbetstid
mån-fre, 8-17 interim 6 månader, därefter ev. tillsvidare anställning.
Ersättningtimlön
enligt ök
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLiselott Nejdeblad Hallstensson
liselott.hallstensson@instorebusiness.seFöretagInstore Business AB
AdressInstore Business AB
Drottninggatan 95 A
11360 Stockholm
KontorsadressDrottninggatan 95 A
Jobbnummer 2521458
Observera att sista ansökningsdag har passerat.