3 söker handläggare till Kundrelationer
3 / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 3 i Stockholm,
Solna,
Täby,
Södertälje,
Gnesta eller i
hela Sverige 3 vågar vara annorlunda. Vi är ett snabbt växande företag som ständigt utmanar marknaden för mobil kommunikation i vår kamp för Sveriges nöjdaste kunder. Nu söker vi engagerade medarbetare som vill bli bäst på det de gör i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt satta mål.
3's Kundservice hanterar alla frågor och utmaningar som våra privatkunder har och vårt mål är att ständigt överträffa våra kunders förväntningar. Vi leder kampen för nöjdare kunder och vi arbetar med att säkra kundens engagemang och förtroende för 3.
Kundrelationer är en grupp inom Kundservice som hanterar de knepigare kundärendena som kommer in till 3. De kommer bland annat in till oss via, brev, kollegor som besöker oss eller 3Butiker som ringer. Vi har också hand om en del administrativa uppgifter. Ärenden som kommer in till ARN och Telekområdgivarna hanteras även av oss.
Som medarbetare på Kundrelationer ansvarar du för att:
• Alltid kommunicera glasklart med värme! Det inkluderar såväl kunder, kollegor som våra olika samarbetspartners
• Verka för att minska ärenden som kommer in till Kundrelationer genom återkopplingar och proaktivt arbete
• Arbeta för att hela 3 ska öka andelen nöjda kunder för att uppnå ökad kundnöjdhet
• Utreda och lösa ärenden kopplade till våra kunder
Den vi söker:
Då du som medarbetare inom avdelningen Kundrelationer har ett stort ansvar och mandat att lösa det mesta för våra kunder söker vi en affärsmässig och effektiv person. Vidare är du driven, lösningsfokuserad och alltid engagerad. Arbetet kräver även att du är strukturerad och noggrann. Du behöver nå de uppsatta mål du har idag.
Publiceringsdatum2016-02-25KvalifikationerFör att du ska vara aktuell för rollen krävs att du har arbetat minst 2 år med en liknande roll. Vi ser gärna att du har erfarenhet från serviceyrket från andra arbetsplatser än reklamations-handläggning. Vidare har du en mycket god kommunikativ förmåga, du kan uttrycka dig glasklart med värme i såväl tal som skrift, självklart på svenska och på engelska men gärna på flera språk.
Vi som jobbar här trivs tillsammans. Vi jobbar hårt för att nå våra mål och vi firar våra segrar. Gillar du en informell men proffsig miljö där vi lever våra värderingar, så kommer du garanterat att trivas här. Vår VD bjuder regelbundet på frukost i caféet, vi har aktiviteter som pubkvällar och hälsotävlingar. Om du vill växa tillsammans med oss så finns det stora utvecklingsmöjligheter. Visste du att vi har blivit utsedda till Europas femte bästa arbetsplats?
Om du har några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Kundrelationers chef, Lisa Svidén, på 0735-337279 eller
lisa.sviden@tre.se .
Vi avser tillsätta tjänsten snabbt men rätt, så välkommen in med din ansökan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretag3
Adress3
Lindhagensgatan 98
10425 Stockholm
KontorsadressLindhagensgatan 98
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2691284
Observera att sista ansökningsdag har passerat.