3 söker en chef till Kundservice

Hi3G Access AB Kundservice / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hi3G Access AB Kundservice i Stockholm, Södertälje eller i hela Sverige

3 grundades i december 2000 med visionen att skapa en helt ny plattform för mobil kommunikation. Idag är vi ca 1300 erfarna och drivna entusiaster i ett starkt företag. 3 ägs av Hongkongbaserade Hutchison Whampoa och svenska Investor AB, två resursstarka aktörer med djup branschkunskap. Vi ingår också i ett globalt nätverk som bygger mobila multimediatjänster under namnet 3.
Drivs du av nya utmaningar och brinner du för serviceyrket? Då är du välkommen till oss på 3 - ett företag präglat av utveckling och entreprenörskap.
3's Kundservice  hanterar alla frågor och problem som våra privatkunder har, vårt mål är att överträffa våra kunders förväntningar på vad en kundservice kan leverera. Hos alla våra avdelningar står kunden i fokus och vi arbetar med alltifrån att säkra kundens engagemang i 3 till hur vi tar betalt av kunderna.
Vår huvuduppgift är att hjälpa våra kunder med frågor av teknisk och ekonomisk karaktär men även andra typer av frågor rörande abonnemang, mobiler och mediatjänster. Utöver det arbetar vi även med merförsäljning till befintliga kunder.
I samband med att en av våra Teamledare går vidare i sin karriär inom 3 söker vi nu en ny engagerad och resultatfokuserad ledare.
Teamledaren är chef för ett team på 15 personer och har totalt medarbetaransvar för serviceagenterna i sitt team. Teamet arbetar mot uppsatta mål och teamledarens viktigaste uppgift är att coacha medarbetaren i hans/hennes måluppfyllelse. Teamledaren ansvarar för löne- och utvecklingssamtal, teammöten, driftsmöten, mål- och resultatdiskussioner. Utöver detta är han/hon ansvarig för att delta i och driva olika kundservicerelaterade projekt, samt rapportera resultat till ansvarig avdelningschef Cina Sandlin.
Du som söker bör känna igen dig i följande beskrivning:
• Vara kund- och resultatorienterad.
• Se tillgänglighet för medarbetare som en självklarhet i ditt arbete.
• Ha en positiv människosyn.
• Vara en god relationsbyggare.
• Besitta personlig mognad.
• Inneha ledarerfarenhet.
• Har arbetat inom en Kundserviceverksamhet eller motsvarande i minst 1 år.
Vidare är du en analytisk person med intresse för affären. Du tycker om ett högt tempo och vill jobba i ett dynamiskt företag där du kan vara med och påverka utvecklingen.
Vi erbjuder dig möjligheten att:
• Vara med och leda 3's utveckling.
• Leda och utveckla medarbetare.
• Utveckla dig själv som ledare.
Arbetstiderna varierar mellan kl 08.00 och 20.15 måndag till söndag.
Är du den vi söker? Välkommen in med din ansökan redan idag. Vi intervjuar löpande.

Publiceringsdatum
2011-03-09

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Fast + rörlig lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-03-16
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Cina Sandlin, +46 735 33 75 20
Jannica Friberg, +46 735438541

Företag
Hi3G Access AB Kundservice

Adress
Hi3G Access AB Kundservice
Box 30213
10425 STOCKHOLM

Jobbnummer
871556

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hi3G Access AB Kundservice

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hi3G Access AB Kundservice: