2nd line tekniker / Service desk till internationellt läkemedels

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-01-29

Företaget
Bravura söker för kunds räkning en 2nd line tekniker. Företaget är ett svenskt läkemedelsföretag verksamt inom kontraktstillverkning. De har produktionsanläggningar i Sverige, Frankrike, Storbritannien,Tyskland, Spanien, Italien och Portugal och utvecklingsverksamhet, och har ungefär 2200 anställda.

Företaget grundades 1995 under namnet Recip genom ett utköp av en av Pharmacias dåvarande produktionsanläggningar. Därefter har ytterligare anläggningar köpts, bland annat från Astra Zeneca. 2008 tog företaget ett nytt namn, vilket redan tidigare utnyttjats som ett varumärke på vissa tillverkade läkemedel.

Denna roll är för ett internationellt bolag som sitter ute i Jordbro, söder om Stockholm. Du utgår från kontoret i Jordbro dagligen och kommer även att växelvis arbeta mer centralt i Stockholm.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som 2nd line-tekniker kommer du att ansvara för olika ärenden kopplat till nätverk, hårdvara, och drivrutiner. Här kommer du in på ett internationellt läkemedelsföretag där du får stor möjlighet att ta ansvar och utvecklas inom IT-området. I denna roll arbetar du med felavhjälpning på plats. Skulle exempelvis en dator, kringutrustning, nätverkskomponent, hårdvara eller mjukvara inte fungera som förväntat, ger du support. Du arbetar dagligen i bolagets ärendehanteringssystem där alla ärenden som hanteras ska avrapporteras. Rollen sätter även prov på din flexibilitet där du, när så krävs, hanterar ärenden kopplat till 1st line karaktär. Du arbetar kontorstider och är anställd som konsult via Bravura.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning, gärna med IT/teknikinriktning
• Tidigare arbetslivserfarenhet av en 1st line support i Windowsmiljö, mellan 1-3 år
• Kunskap inom Office 365, Active Directory, nätverk, hårdvara och drivrutiner
• God förmåga att kommunicera, muntligt och skriftligt, på svenska och engelska

Vi tror att du som söker denna tjänst trivs i en roll där du får ta ansvar för din egen utveckling och driver ditt arbete framåt på ett kommunikativt sätt. Med en positiv attityd antar du- och löser de problem samt utmaningar du stöter på i rollen. Vidare är du mån om att ge förstklassig service och att alltid sätta användaren i fokus. Vi ser att du på ett prestigelöst sätt tar dig an ditt arbete. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet för rollen.

Övrig information:

• Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att företagetAtea har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Omgående
Plats: Jordbro, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: 2nd line support, 1st line, teknisk support, technical support, 2nd line tekniker, tekniker, support, supporttekniker, helpdesk, service, IT-support, IT, 1st line support, Office 365, Windows, AD, nätverk, hårdvara, mjukvara, Atea, Recipharm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Carl Gustafsson carl.gustafsson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4583402

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: