1st line support / teknisk support / IT-support

Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2017-01-17

Företaget
Vårt kundföretag är ett väletablerat IT-konsultbolag som nu söker en 1st line support. Tjänsten är ett konsultuppdrag som sträcker sig under minst sex månader. Därefter finns god chans till förlängning alternativt överrekrytering till företaget.


Dina arbetsuppgifter
Som 1st line support agerar du IT-support gentemot företagets medarbetare. Du utgör med andra ord en intern servicefunktion, där du ansvarar för den första kontakten med IT-systemets användare. Du tar emot de tekniska ärendena i ett ärendehanteringssystem samt via telefon. Ärendena kan vara av varierad omfattning och svårighetsgrad, därav gör du en bedömning om du själv hanterar ärendet alternativt om du skickar det vidare till 2nd eller 3rd line. Exempel på inkommande tekniska ärenden kan vara butiker som tappar kontakt med sitt nätverk, vissa betalkort som inte fungerar och att skapa användarkonton i systemet. Som 1st line support ansvarar du även för att hålla användaren uppdaterad om ärendets fortskridande och du tillhör ett team på tre personer, vilka du har ett nära samarbete med.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom IT eller teknik
• Du har tidigare erfarenhet av teknisk support och/eller IT-support
• Du har kunskaper Active Directory
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Erfarenhet av administration och kundservice ses som meriterande

Vi tror att du som söker är en person med IT-intresse som motiveras av att arbeta problemlösande och av att självständigt verka lösningsorienterat. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som uppkommer. Att leverera kundanpassade lösningar och att arbeta i dialog med andra tycker du är motiverande. Vidare ser du möjligheter i förändringar, du trivs med att arbeta i ett dynamiskt tempo och du motiveras av att ta egna initiativ i din arbetsroll.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: 1st line support, teknisk support, IT, teknik, underhåll, drift, felsökning, system, konsult, heltid, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabrielle Svensson gabrielle.svensson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3266726

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: