1st line support/ Kundservice

iComServ Europe AB / Kundservicejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos iComServ Europe AB i Malmö, Solna, Sandviken eller i hela Sverige

1st line support/ Kundservice
iComServ Europe AB

Om jobbet
Är du tillgänglig omgående och har ett brinnande intresse för teknik samt brinner för att ge professionell service och gillar problemlösning i alla dess former?
Då har vi jobbet för dig!

Vem är vi:
iComServ är ett tele och It-kommunikationsföretag skapat av personer med stor erfarenhet av branschen. Vår vision är att kunna ge våra kunder det allra senaste inom växelkommunikation för företag.
Vårt Calldesk team i Skåne består av 5 personer som jobbar ute hos kund i Malmö, Lund, Kristianstad och Helsingborg. Nu är vi på jakt efter en ny flexibel medarbetare.

Vi söker dig som:
Tidigare arbetslivserfarenhet inom telekombranschen, teknisk kundtjänst eller kundservice
Du älskar att lösa problem och ser dem som en möjlighet till personlig utveckling.
Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
Service minded och känsla för kundvård
Har mycket goda kunskaper i MS Office
B-körkort ett krav för tjänsten då man arbetar i Malmö, Lund, Kristianstad och Helsingborg

Vi tror också att du har en bakgrund som passar in på följande:
Du sätter alltid kunden i fokus, är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande.
Du är även snabblärd, kommunikativ och ambitiös samt en lagspelare. Du värdesätter eget ansvar, högt tempo och trivs med att arbeta kundnära och i många olika miljöer

Publiceringsdatum
2020-02-11

Arbetsuppgifter
Som First-line support ansvarar du för den första kontakten med företagets kunder. Du supporterar kunderna via telefon och frågorna varierar i omfattning och komplexitet, du behöver kunna mycket om mycket.
I rollen kommer du framför allt att arbeta med teknisk service och problemlösning mot företagskunder, lösa olika typer av tekniska ärenden över telefon och ge teknisk support över mejl och telefon.
Utöver det kommer du att hjälpa kunder som har problem med sina telefoner eller system, lösa inkommande ärenden via ärendehanteringssystemet samt administrera konton och behörigheter till olika system.

Mer detaljerat kommer du att
Arbeta med first line support med inkommande samtal och mejl
Dokumentera ärenden i ärendehanteringssystem
Utför den första granskningen av händelsen
Ge råd och hjälp vid tekniska problem
Identifiera hård/mjukvaruproblem

Övrig information
Start: Omgående
Omfattning: Heltids anställning
Placering: Främst i Malmö men även Lund, Helsingborg och Kristianstad
Arbetstider: Vardagar mellan kl. 7:00 och 18:00, enligt arbetsschema från arbetsgivaren
Lön enligt överenskommelse
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Låter detta intressant? Skicka in din ansökan till hr@icomserv.com snarast då urval sker löpande.

Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till HR-avdelningen: hr@icomserv.com

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-12

Adress
iComServ Europe AB
Skåne
21375 Malmö

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1st line support/ Kundservice".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
iComServ Europe AB (org.nr 556795-1602)
Skåne (visa karta)
213 75  MALMÖ

Tillgång till bil
För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: hr@icomserv.com

Jobbnummer
5091521

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från iComServ Europe AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos iComServ Europe AB: