Xllnc Advise söker en dispatcher
Xllnc Advise / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xllnc Advise i Stockholm,
Huddinge,
Södertälje,
Norrtälje,
Uppsala eller i
hela Sverige Som dispatcher kommer du att besitta en mycket central funktion, vilket kräver att du är en lösningsfokuserad och stresstålig person med stort teknikintresse. Har du dessutom erfarenhet av erfarenhet av arbetsledning och koordinering inom IT och alltid strävar efter att leverera en kundupplevelse utöver det vanliga, då är det dig vi söker!
Arbetsuppgifterna som dispatcher innebär
• Koordinera och arbetsleda supporttekniker utifrån inkommande ärenden till servicedesk
• Fördelning av ärenden till medarbetare i servicedesk (bearbetning av inkommande hård och mjukvaruärenden).
• Övervaka korrekt registrering av ärenden i ärendehanteringssystem.
• Bevakning av pågående ärenden
• Hantering av eskaleringar
• Schemaläggning och rapportering
• Utveckla och förbättra befintliga processer samt genomföra uppföljningar för att effektivisera arbetet
Vi söker dig som har lätt för att sätta sig in i och lära sig nya arbetsuppgifter och datasystem, vilket förstås kräver mycket god IT- och datavana. Som person är du serviceinriktad och har en hög social kompetens, där din förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på såväl svenska som engelska inte utgör några svårigheter. För tjänsten krävs att du har ITIL v3 certifiering.
I den här processen kommer vi att träffa kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före utsatt datum. Skicka därför in din ansökan redan idag, men under veckorna 29-30 har vi begränsade möjligheter att återkoppla på frågor kring rollen.
I denna rekrytering önskar vi inte någon hjälp av rekryterings eller bemanningsföretag.
Våra tjänster och kompetenser hittar du inom IT Management, ITIL Consulting och Outsourcad IT. Med andra ord, vi har fullt fokus på att IT-tjänsterna anpassas helt och hållet efter det behov som uppstår i din verksamhet.
Vår ambition är att ständigt minimera våra kunders IT-problematik och bidra till ökad kvalitet, produktivitet och - förstås - lönsamhet.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-07-12ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagXllnc Advise
AdressXllnc Advise
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155
Jobbnummer 3602841
Observera att sista ansökningsdag har passerat.