Vill du jobba extra som receptionist?
Middlepoint AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Middlepoint AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Järfälla,
Täby eller i
hela Sverige Vi ska göra skillnad och det innebär att vi alltid vill mer!
Middlepoint erbjuder professionell Facility Service med känsla för det lilla extra och därför ställer vi höga krav på våra medarbetare. Nu söker vi likasinnade som med serviceanda och flexibilitet vill ta sig an rollen att bli vår nya servicekonsult och jobba extra vid sidan av studierna eller i kombination med annat jobb. Middlepoint AB blev 2014 utsedda till Sveriges 11:e främsta gasellföretag i Sverige.
Publiceringsdatum2015-07-06Dina arbetsuppgifterDu kommer vara företagets ansikte utåt och tar emot besökare och telefonsamtal
Administrativa uppgifter
Bokningar och skötsel av konferensrum
Beställningar av kontorsmaterial
Sköta postsortering
Vem söker vi?
I rollen som ambulerande konsult kommer du att arbeta på flera arbetsplatser och få möjlighet att skapa kontakter, utvecklas och få erfarenheter inom olika branscher. Exempel på kunder vi samarbetar med är fastighetsbolag, PR-byrå och advokatfirma.
Du arbetar professionellt och i enlighet med Middlepoints serviceanda. Som person är du ansvarsfull, noggrann och strukturerad och flexibel. Du jobbar som ambulerande receptionist vilket innebär att du blir upplärd hos flera av våra uppdragsgivare. Du tycker om omväxlande arbete och måste ha eget driv och initiativförmåga eftersom det är viktigt att du kan arbeta självständigt och målfokuserat. Du är en framåtsträvande person som har kontakt med många personer inom företaget. Extern och intern kommunikation sker face-2-face, mail och över telefon. Du är positiv, har skinn på näsan, stresstålig och ser möjligheter istället för problem.
För att arbeta i vårt team måste man vara en självständig individ som samtidigt förstår och gillar vikten av teamarbete. Motivation, mål, utveckling och arbetsglädje som känns är våra värderingar inom HR.
Och givetvis brinner du för service lika mycket som vi! Vi levererar Stockholms bästa Serviceprofiler!
KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet inom serviceyrket och är en duktig administratör. Du har mycket goda kunskaper inom Office-paketet och har lätt för att lära dig nya system.
Arbetstider och omfattningAnställningen är timanställning och du ska vara tillgänglig för jobb minst två dagar i veckan. Arbetstiderna är förlagda under kontorstider.
Stämmer beskrivningen in på dig, ansök snarast med CV och personligt brev till
jobba@middlepoint.seVaraktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-08-09
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobba@middlepoint.seFöretagMiddlepoint AB
AdressMiddlepoint AB
Västra Trädgårdsgatan 15
11153 Stockholm
KontorsadressVästra Trädgårdsgatan 15
Stockholm
Jobbnummer 2349009
Observera att sista ansökningsdag har passerat.