Vill du jobba extra med support och helpdesk?
Proffice Sverige AB / Datajobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Vi söker dig som är student eller har annan huvudsaklig syssla och som vill jobba extra som supportspecialist. Du kommer att sitta i helpdesk i 1:a linje vilket innebär att ta emot och lösa problem och förfrågningar som av sin karaktär bedöms kunna lösas inom samtalstiden (5 minuter).
Vi kommer att kalla in dig när vår kund har extra behov t ex vid sjukdom eller interna kurser för ordinarie personal.
Vi söker dig som är utbildad PC-tekniker och har erfarenhet av att sitta i helpdesk. Du bör ha bred IT-kunskap i bl a Windows och Office-paketet och gärna även ha kännedom om Linux och Unix miljöer.
Som person vill vi att du är kommunikativ och pedagogisk samt ansvarstagande.
Publiceringsdatum2008-10-17Arbetstider och omfattningExtrajobb
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-10-22
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktJansson, Maria
FöretagProffice Sverige AB
AdressProffice Sverige AB
Jobbnummer 335283
Observera att sista ansökningsdag har passerat.