Vikarierande kontorsassistent
Rikshem AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rikshem AB i Stockholm,
Solna,
Södertälje,
Sigtuna,
Uppsala eller i
hela Sverige På Rikshem arbetar vi utifrån värdeorden pålitlighet, utveckling och långsiktighet. Vi söker engagerade medarbetare som vill bidra till att vi fortsätter utvecklas till att vara den bästa långsiktiga ägaren av bostäder och samhällsfastigheter. Som arbetsgivare kännetecknas vi av en dynamisk miljö och korta beslutsvägar.
Som kontorsassistent på Rikshem rapporterar du till HR-chefen. Du arbetar med varierande uppgifter och har en central roll på huvudkontoret. Du ansvarar för att lokalerna är välkomnande och trevliga. Det innebär bland annat att hantera kaffemaskiner och postgång, att vara leverantörskontakt mot lokalvårdsbolag och att köpa in kontorsmaterial samt förbrukningsvaror. Du ger även support till ledningsgruppen och sköter administration kring bland annat resor och utlägg. Den praktiska planeringen av konferensarrangemang ingår också som en del i ditt arbete.
Vi söker dig som har
• erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
• förmågan att ge god service i alla lägen
• goda kunskaper i Officepaketet
För att passa i rollen är du prestigelös, initiativrik och trivs med att arbeta självständigt. Du är flexibel, stresstålig och kan ha många bollar i luften med bibehållen känsla för service. Vi eftersträvar en jämn könsfördelning och ser gärna sökande med olika bakgrund.
Tjänsten är ett vikariat på heltid som varar från och med mitten av april 2015 till och med mitten av september 2015. Vi sitter i trevliga lokaler i centrala Stockholm.
Du ansöker genom att skicka ett personligt brev och CV till
jobb@rikshem.se . Ange referens ?Kontorsassistent Stockholm? i din ansökan. Sista ansökningsdatum är den 8 mars 2015.
Rikshem har som sin mission att vara ?den nationella allmännyttan?. Rikshem ska vara en långsiktig samarbetspartner till kommuner, landsting och statliga myndigheter. Vi äger bostäder och samhällsfastigheter i landets snabbast växande kommuner. Vi erbjuder ett tryggt, trivsamt och flexibelt boende i attraktiva lägen. Rikshem ägs av Fjärde AP-fonden och AMF. Läs mer på
www.rikshem.sePubliceringsdatum2015-03-04Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: Kontorsassistent Stockholm
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@rikshem.seFöretagRIKSHEM AB
AdressRIKSHEM AB
VASAGATAN 52
11120 STOCKHOLM
KontorsadressVASAGATAN 52
STOCKHOLM
Visa på karta
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 010-7099200
Jobbnummer 2190819
Observera att sista ansökningsdag har passerat.