Vikarierande kontorsassistent

Rikshem AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rikshem AB i Stockholm, Solna, Södertälje, Sigtuna, Uppsala eller i hela Sverige

På Rikshem arbetar vi utifrån värdeorden pålitlighet, utveckling och långsiktighet. Vi söker engagerade medarbetare som vill bidra till att vi fortsätter utvecklas till att vara den bästa långsiktiga ägaren av bostäder och samhällsfastigheter. Som arbetsgivare kännetecknas vi av en dynamisk miljö och korta beslutsvägar.

Som kontorsassistent på Rikshem rapporterar du till HR-chefen. Du arbetar med varierande uppgifter och har en central roll på huvudkontoret. Du ansvarar för att lokalerna är välkomnande och trevliga. Det innebär bland annat att hantera kaffemaskiner och postgång, att vara leverantörskontakt mot lokalvårdsbolag och att köpa in kontorsmaterial samt förbrukningsvaror. Du ger även support till ledningsgruppen och sköter administration kring bland annat resor och utlägg. Den praktiska planeringen av konferensarrangemang ingår också som en del i ditt arbete.

Vi söker dig som har

• erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
• förmågan att ge god service i alla lägen
• goda kunskaper i Officepaketet

För att passa i rollen är du prestigelös, initiativrik och trivs med att arbeta självständigt. Du är flexibel, stresstålig och kan ha många bollar i luften med bibehållen känsla för service. Vi eftersträvar en jämn könsfördelning och ser gärna sökande med olika bakgrund.

Tjänsten är ett vikariat på heltid som varar från och med mitten av april 2015 till och med mitten av september 2015. Vi sitter i trevliga lokaler i centrala Stockholm.

Du ansöker genom att skicka ett personligt brev och CV till jobb@rikshem.se . Ange referens ?Kontorsassistent Stockholm? i din ansökan. Sista ansökningsdatum är den 8 mars 2015.

Rikshem har som sin mission att vara ?den nationella allmännyttan?. Rikshem ska vara en långsiktig samarbetspartner till kommuner, landsting och statliga myndigheter. Vi äger bostäder och samhällsfastigheter i landets snabbast växande kommuner. Vi erbjuder ett tryggt, trivsamt och flexibelt boende i attraktiva lägen. Rikshem ägs av Fjärde AP-fonden och AMF. Läs mer på www.rikshem.se

Publiceringsdatum
2015-03-04

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: Kontorsassistent Stockholm
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@rikshem.se

Företag
RIKSHEM AB

Adress
RIKSHEM AB
VASAGATAN 52
11120 STOCKHOLM

Kontorsadress
VASAGATAN 52
STOCKHOLM
Visa på karta

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 010-7099200

Jobbnummer
2190819

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rikshem AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rikshem AB: