Vik Biträdande enhetschef Personlig Assistans

Assistansenheten, Social Omsorg / Sjukvårdschefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla sjukvårdschefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Assistansenheten, Social Omsorg i Stockholm

Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm.

Vill du också ha ett av Sveriges viktigaste jobb? Hägersten-Liljeholmen är ett av Stockholms snabbast växande stadsdelsområden. Redan i dag bor här omkring 90 000 personer. Vi på stadsdelsförvaltningen tillhandahåller invånarna stöd och service inom bland annat förskola, social omsorg och äldreomsorg. Våra 2 300 medarbetare är den viktigaste anledningen till att våra verksamheter håller så hög kvalitet. Vi söker dig som vill vara med och fortsätta att utvecklas med oss!



ETT SPÄNNANDE VIKTIGT OCH UTVECKLANDE ARBETE!

Arbetsplatsbeskrivning

Assistansenheten i Hägersten-Liljeholmen arbetar med insatserna personlig assistans, ledsagar- och avlösarservice samt hemtjänst i assistansliknande form.

På Sedelvägen i Hägersten ligger vårt fina kontor där det för närvarande arbetar en enhetschef, två biträdande enhetschefer och två administrativa assistenter. Nu ska den ene biträdande enhetschefen vara föräldraledig till mars 2010.Biträdande enhetschefer tillsammans med enhetschefen utgör enhetens ledningsgrupp.

Publiceringsdatum
2019-03-06

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i ett team som tillsammans ansvarar för personal, det administrativa, arbetsledning- och stöttning av medarbetarna, internkontroller, arbetsmiljö utifrån delegation. Du ska delta aktivt i verksamhetsutveckling. Till vår hjälp har vi många kunniga och engagerade medarbetare.

Vi är alltid intresserade att utveckla verksamheten med fokus på brukarnas delaktighet, inflytande, hälsa och att än mer digitalisera kommunikation, bildstöd och dokumentation. Vi vill att du ska vara med och föra verksamheten framåt.

Vi vill åstadkomma en trygg, säker och god assistansenhet.Du ska stötta, följa upp verksamheten mm på ett tryggt, aktivt och kvalitetssäkert sätt. Vi är ett bra team som tycker om att driva verksamhetsutveckling tillsammans.

Kvalifikationer
Socionom eller likvärdig relevant högskoleutbildning. Erfarenhet av arbete inom social omsorg. Gärna erfarenhet av arbetsledning

Övrigt: Vi ser till personlig lämplighet

Vi tar alltid utdrag ur polisens brotts-och misstanke register innan anställning.




Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt översnkommelse Visstidsanställning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-20
Ange följande referens när du ansöker: 2019/1284
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cia Bergström 08 508 23 360

Företag
Assistansenheten, Social Omsorg

Adress
Assistansenheten, Social Omsorg
Telefonvägen 30, plan 9
12904 Hägersten

Kontorsadress
Telefonvägen 30, plan 9

Jobbnummer
4652529

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Assistansenheten, Social Omsorg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Assistansenheten, Social Omsorg: