Vi söker studenter/deltidsarbetare
Today Consulting AB / Lagerjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla lagerjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Today Consulting AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Dina arbetsuppgifter
Vi söker deltidspersonal med annan huvudsaklig sysselsättning såsom annat arbete eller studier på minst 50%.
Du kommer arbeta med terminalarbete, vilket innebär sortering av diverse varor i ett högt tempo.
Vi ser gärna att du har god fysik då tunga lyft förekommer.
Arbetet är förlagt på eftermiddagarna 15:00-19:00
Truckkort är inget krav.
Din profil
Svenska i tal är ett krav.
Noggrann, har gott ordningssinne, stresstålig, flexibel, har samarbetsförmåga, serviceinriktad, tillmötesgående och initiativtagande
Om företaget
Vår Kund erbjuder kompletta logistiklösningar hela vägen från dina leverantörer till din slutkund. Efter dina behov hjälper vi dig att hitta den bästa logistiklösningen - från lastbils-, järnvägs-, sjö- och flygtransporter till tredje- och fjärdepartslogistik samt skarpa konsultuppdrag. Oavsett om du vill ha hjälp med en del av eller genom hela kedjan.
Om oss
Today Consulting är ett dotter bolag till Sandarna koncern. I koncernen ingår Sandarna transporter, Gothia bevakning och Today consulting med drygt 1200 anställda i Sverige. Våra kontor ligger bl.a. I Västerås, Örebro, Borås, Jönköping, Orust, Laxå, Askersund, Göteborg, Falkenberg, Helsingborg, Uddevalla, Kungälv, Eksjö, Nässjö och Härryda.
Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Visstid, 3-6 månader
Publiceringsdatum2018-11-30ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-22
Ange följande referens när du ansöker: 8
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktArian Berisha
arian.berisha@todayconsulting.seFöretagToday Consulting AB
AdressToday Consulting AB
Gåsebäcksvägen 40
25227 Helsingborg
KontorsadressGåsebäcksvägen 40
Jobbnummer 4485319
Observera att sista ansökningsdag har passerat.