Vi söker Inköpsadministratör (vikariat)

Sandbäcken Utveckling AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sandbäcken Utveckling AB i Stockholm, Sollentuna, Södertälje, Uppsala, Nyköping eller i hela Sverige

Sandbäcken Utveckling AB är Sandbackens-koncernens supportorganisation.

Huvudkontoret ligger på Sunnorpsgatan 6 i Linköping men supportkontor finns även i Norrköping, Karlskrona och Solna

Publiceringsdatum
2023-11-01

Dina arbetsuppgifter
Som inköpsadministratör fungerar du som ett nav och stöd till kollegorna på inköpsavdelningen. Du har en bred och varierad roll som innebär ansvar för bland annat följande områden:
-Hantering av användare, anslutningar, artikeluppdateringar samt andra relaterade uppgifter i vårt inköpssystem, Symbrio.
-Administrering och hantering av bolagens telefonabonnemang, växeltjänster och telefonsvar.
-Orderläggning, försäljningslistning samt förarändringar för bolagens fordonsflotta.
-Medverkar i integreringsprocessen med nya och förvärvade bolag med innefattande listning mot våra leverantörsavtal.
-Säkerställande av logotyper på kläder, bilar och vid beställning av dessa.
• Framtagning av inköpsstatistik

Inom Sandbäckens hjälper vi varandra och det finns ingen prestige inom bolaget, varför det alltid finns en hjälpande hand nära. Vi är ett team!

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har kunskap av inköpssystemet Symbrio sedan tidigare och är van att hantera de olika delarna i Office-paketet. Du är självgående i ditt arbete men kan också arbeta i grupp. Vi söker dig som gillar problemlösning samt att anta och lösa nya utmaningar. Krav på svenska, flytande i tal och skrift samt B-körkort gäller.
Personliga egenskaper
För att du ska trivas i rollen behöver du drivas av att jobba mot många kontaktytor, i ett bolag där vi växer mycket och har ett högt tempo. Du är strukturerad, kommunikativ och noggrann. Att ta ansvar är något du trivs med, och med tanke på den breda kontaktytan både internt och externt är det av yttersta vikt att du känner dig bekväm med att skapa nya relationer och kan agera övertygande i varierande miljöer.

Vi erbjuder
Som Inköpsadministratör får du bland annat:
Varierande och utmanande arbetsuppgifter.
Goda möjligheter till kompetensutveckling
Ingå i ett gäng med engagerade och kompetenta medarbetare.
Vi erbjuder friskvårdspeng för din hälsa.

Om anställningen
Anställningen är ett vikariat på heltid från och med snarast till och med 12 januari 2025
För rollen som Inköpsadministratör är placeringsort på vårt kontor i Johanneshov.

Urval kommer att ske löpande och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag, skicka in din ansökan redan idag!

Sandbäckens är en av Sveriges ledande koncerner inom installation och service av olika typer av fastighetstekniska lösningar.
Vi erbjuder marknaden hållbara och energismarta installationer inom bland annat VVS, sprinkler, el, ventilation och kyla.

Sandbäckens är en rikstäckande koncern som idag sysselsätter cirka 1 000 medarbetare och finns etablerade på ett 50-tal orter. Läs mer om oss på sandbackens.se.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Sandbäcken Utveckling AB (org.nr 556469-9956), https://www.sandbackens.se/

Tillgång till bil
För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Sandbäcken utveckling

Kontakt
Inköpschef
Tommie Nordli
tommie.nordli@sandbackens.se

Jobbnummer
8232585

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sandbäcken Utveckling AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sandbäcken Utveckling AB: