Vi söker en positiv administratör till statlig myndighet i Örebr

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Örebro, Kumla, Arboga, Karlskoga, Vingåker eller i hela Sverige

Är du vår nästa administratör som ska verka för en statlig myndighet belägen i Örebro? Har du erfarenhet av administrativt arbete samt god datorvana? Välkommen med din ansökan idag!

Om uppdraget:

Kunden är en statlig förvaltningsmyndighet som har till huvuduppgift att svara för regelgivning, tillståndsprövning och tillsyn inom transportområdet. I och med detta arbetar de för att uppnå god tillgänglighet, hög kvalitet, säkra och miljöanpassade transporter inom järnväg, luftfart, sjöfart och väg.

Uppdraget är med start den 12/11 och pågår drygt en månad till och med 15/12 2018. Du får själv vara med och påverka omfattningen då kravet är att arbetet ska vara klart senast den 15/12 kan du välja att arbeta heltid eller deltid.

Publiceringsdatum
2018-11-05

Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta på myndighetens personalavdelning med att digitalisera mallar och blanketter samt justera befintliga mallar och blanketter. Detta kommer att utföras i MS Office och systemet Uniform. Mallarna kommer i sin tur användas av chefer och medarbetare för redovisning av vissa personalrelaterade frågor som beslutsunderlag eller ansökningar. För detta ser vi att du är noggrann och pålitlig med god samarbetsförmåga. Utöver detta kommer du att sköta andra administrativa rutiner samt med planering och samordning.

Kvalifikationer
• Gymnasieexamen eller liknande utbildning
• Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• Goda kunskaper i MS Office

Vad vi erbjuder dig:

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Linda Solini på e-postadress: linda.solini@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Ca 1 månad

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Solini

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
4439633

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: