Vi söker en huvudansvarig för ekonomi/administration.

Bemanningsstyrkan AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan AB i Stockholm, Solna, Järfälla, Botkyrka, Sollentuna eller i hela Sverige

Om Bemanningsstyrkan

Bemanningsstyrkan är ett auktoriserat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen VeddestaGruppen.
Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.
Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.
Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Om uppdragsgivaren

Bolaget bedriver tillverkning och försäljning av akustisk och elektronisk mätutrustning.
Arbetsplatsen ligger i fräscha lokaler i Kista industriområde

Publiceringsdatum
2014-11-14

Dina arbetsuppgifter
Hos vår uppdragsgivare är du ansvarig för den dagliga ekonomiska verksamheten.
Dina arbetsuppgifter ligger främst inom redovisningsområdet och omfattar löpande bokföring, avstämningar, budget och ekonomisk uppföljning, löneadministration, månadsrapportering, månads- och årsbokslut. Du ska också arbeta med övrigt förekommande i den dagliga driften av verksamheten, t.ex. svara i telefon etc.

Din huvuduppgift blir att utforma, utveckla och effektivisera ekonomifunktionen och din egen roll för att ge bästa möjliga stöd till verksamhetens utveckling.
Du har goda redovisningskunskaper och erfarenhet av ekonomisk uppföljning. Erfarenhet av personalfrågor är meriterande. Du talar och skriver svenska obehindrat samt är även bekväm med det engelska språket både i tal och skrift.

Profil
För att trivas i tjänsten bör du ha förståelse och vara lyhörd för företagets utvecklingsmöjligheter. Vi tror att en självständig senior som är flexibel och noggrann skulle passa bra in teamet.
Som person är du strukturerad och kommunikativ och tycker om att ta ett helhetsansvar och har drivet att arbeta mot ständiga förbättringar.

Du har lika lätt för att samarbeta som för att arbeta självständigt med hög servicekänsla och anser att problem är till för att lösas. Du är noggrann, ansvarstagande och klarar periodvis hög arbetsbelastning.

Start omgående då du ska gå parallellt med Carina som du ska ersätta.
Omfattningen är ca 80 % av en heltid, det finns möjlighet att själv tillsammans med uppdragsgivaren bestämma arbetstiderna.
Detta är en uthyrning men med eventuell möjlighet till en rekrytering till kunden.

Tjänsten ska som sagt tillsättas så fort som möjligt, vi kommer att påbörja intervjuer omgående så tveka inte utan lägg in din profil och ditt cv på en gång!
Vi tar gärna också emot ditt löneanspråk.

Arbetstider och omfattning
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 182
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Therese Barvell Rappel

Företag
Bemanningsstyrkan AB

Adress
Bemanningsstyrkan AB
Skansvägen 27
19572 Rosersberg

Kontorsadress
Skansvägen 27, Rosersberg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2068519

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemanningsstyrkan AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemanningsstyrkan AB: