Vi söker en flexibel receptionist som älskar service

Framtiden AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker en flexibel receptionist som älskar service

Du gillar att vara i händelsernas centrum, brinner för att hjälpa människor och levererar service i världsklass. Vi erbjuder ett roligt arbete, med mycket kundkontakt, som receptionist på ett attraktivt kundföretag. Du blir anställd av Framtiden AB och uthyrd till kund på ett spännande uppdrag.
Är DU den vi söker?


Dina arbetsuppgifter
Som receptionist är du ofta spindeln i nätet och du klarar av att ha många bollar i luften samtidigt som du ger service med ett leende på läpparna. Några av de dagliga arbetsuppgifterna är att hjälpa besökare, svara i telefon och på mail, sortera post, översyn av lokaler samt i övrigt förekommande administrativa uppgifter.

Om företaget
Företaget arbetar med helhetslösningar kring leasingavtal mot både större och mindre företag. De har sitt huvudsäte i Holland, men du kommer att sitta i Stockholms kontoret. De är ca 35 anställda i Stockholm och det är ett företag som är i expansion så det finns stora möjligheter att tjänstens varaktighet blir längre än planerad. Du kommer att få en introduktion första veckan för att sedan bli mer självgående. Det är ett familjärt företag som har det kul tillsammans, där samtliga är positiva och har ett glatt leende.

Din profil
Skallkrav:
Gymnasial utbildning
Flytande svenska
Flytande engelska


Meriterade:
Tidigare arbete inom reception eller kundservice
B-körkort

Personliga egenskaper:
Vi söker dig som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift, du har hög social kompetens och du har förmågan att se vad som behöver göras. Du som söker ska vara självständig, ödmjuk, ordningsam och prestigelös.


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor
Start: 27 november 2017
Omfattning: Heltid
Varaktighet: 31 dagar
Placering: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Publiceringsdatum
2017-11-07

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-27
Ange följande referens när du ansöker: 13776
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Richard Zamani richard.z@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvingesväg 31
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvingesväg 31

Jobbnummer
3790152

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: