Vi söker en Executive Personal Assistant till Bring!

Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
2016-09-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker en Executive Personal Assistant till Bring!" (publicerad 2017-06-09) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

Vill du arbeta i en kultur som präglas av pålitlighet, mod, öppenhet, samarbete och respekt?
Är du dessutom i början av din karriär eller har arbetat i ett par år, hungrig, driven, kanske nyutexaminerad och duktig på administration?
Då är det en bra idé att läsa vidare!

Bring är en del av Posten Norge, en av de största logistik- och postaktörerna i Norden. Bring löser vardagslogistiken åt små och stora verksamheter i Norden och har drygt 3000 medarbetare i Sverige som brinner för att transportera, planera, leverera, lagra och kommunicera.

Nu söker vi en Executive Personal Assistant till koncerndirektören som ansvarar för verksamheten i Norden. Hans dagar är fullspäckade och han behöver en assistent som fungerar som ambassadör och kulturbärare på kontoret samtidigt som du med lätthet kan hantera administrativa sysslor och har en hög integritet.

Arbetsbeskrivning / Work Description

I rollen som Executive Personal Assistant bistår och avlastar du koncerndirektören både yrkesmässigt och privat och du är tillgänglig såväl dagtid som kvällstid under både vardagar och helger.

Dina ansvarsområden kommer att vara:

• Koordinera ledningsgruppsmöten med agendor, protokoll och uppföljning av aktivitetsplaner
• Resebokningar för både koncerndirektör och övrig ledning
• Upprätta och följa upp koncerndirektörens årshjul (styrelsemöten, bolagstämmor etc)
• Mailhantering, svara och följa upp mail
• Kalenderhantering, planera och boka möten samt eventuell framtagning av material
• Ansvar för receptionen, (inget personalansvar)
• Hantera utlägg, körjournaler, reseräkningar
• Nätverka internt, vara ett bollplank och hantera små och stora frågor från organisationen

Din profil / Your profile

Vi söker dig som har erfarenhet från administration och gärna protokollskrivning men du behöver inte nödvändigtvis ha arbetat som assistent tidigare.

Vi söker dig som har ett extremt inre driv med en hög servicekänsla. Du är prestigelös, lösningsorienterad, förändringsbenägen och du har en vilja att förstå affären.

Du är även social, gillar att vara spindeln i nätet, representativ och du har en stolthet i att avlasta koncerndirektören så att hans vardag fungerar på ett smidigt sätt.

Du hanterar självklart Officepaketet utan problem och du är flytande i både svenska och engelska.

Övrigt / Other

Varför ska du arbeta för Bring?

Du erbjuds en roll som ställer höga krav både vad gäller ditt eget inre driv, integritet och din tillgänglighet men du erbjuds även en arbetsplats där du får mycket ansvar, enorm flexibilitet och varierande arbetsuppgifter i en spännande bransch.

Utöver detta får du även ett mycket tätt samarbete med koncerndirektören som förlitar sig på din assistans för att vardagen ska fungera.

Skicka in din ansökan till Christina Stenbeck omgående. Intervjuer kommer att ske löpande.

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2016-09-06

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-16
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1710
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christina Stenbeck christina.stenbeck@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3031715

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: