Verksamhetsansvarig till Consort Nordic
Adecco Sweden AB / Chefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Vilka är Consort?
Consorts tjänster kan delas in i tre kategorier; försäljnings- och kundservice, försäkringsförmedling och konsultuthyrning.
Consort AS växer kraftigt och på grund av att flera nya kunder behöver fler anställda för sitt nyetablerade kund- och försäljningscenter i Göteborg. Consort arbetar på uppdrag av ett antal av de största och mest ansedda företagen i Norge och Sverige.
Vardagen är varierad och lärorik! Vi letar efter dig som gillar utveckling och att leda och motivera människor mot nya mål. Arbetsmiljön är viktigt och det leder till goda relationer. Consort vill ta hand om de anställdas välmående och potential.
https://www.consortnordic.se/Uppgifter som Verksamhetsansvarig innebär:
• Bygga, leda och utveckla företaget med stöd från moderbolagets koncernfunktioner, samt säkerställa en helhetssyn på prestationskultur baserad på delning och lagarbete.
• Daglig ledning av företaget med kontor i Göteborg
• Säljträning, coachning och ledning av konsulter - och under 2022; egna teamledare i linje med företagets budgeterade tillväxt
• Deltagande i möten med uppdragsgivare, tillsammans med moderbolagets KAM:er
• Kvalitetssäkring av arbete, ref interna kontrollrutiner relaterade till de olika uppdragen
• Säkerställa synlighet i SoMe och på andra håll
Ansvarsområden:
• Ansvarig för företagets resultat mot budget
• Personalansvar för företagets anställda
• Kontaktperson för svenska myndigheter och företagets redovisningskontor
• Försäkringsansvarig och ansvarig för försäkringskompetensen i bolaget
• Kontakt med rekryteringspartner, Adecco
• Kvalitetsansvarig för företagets leverans
Vem är du?
Consort söker dig som trivs i en uppstarts-/entreprenörsmiljö och som har en vilja att skapa något. Du är en ansvarsfull person med många idéer som du inte är rädd för att pitcha in! Du är utåtriktad, lösningsorienterad och duktig på att sätta upp mål som gör att organisationen och dess medlemmar lyckas. Vi ser gärna att du är prestigelös och öppen för feedback och konstruktiv kritik. Vidare krävs en god kommunikationsförmåga på svenska och engelska i tal och skrift för rollen. Det är även viktigt att du har en bra förståelse för det norska språket då du kommer ha mycket kontakt och möten med dina norska kollegor.
Det viktigaste i din roll som Verksamhetsansvarig är att bygga upp en presentationskultur och att få med dig organisationens medlemmar i uppbygganden av ett team. Kunderna finns på plats, nu behöver vi dig som kan skapa en bra och motiverande miljö för våra medarbetare!
Publiceringsdatum2022-01-11Kvalifikationer• Erfarenhet och yrkeskompetens från försäkringsbranschen / och låneskyddsprodukter
• Ledarerfarenhet med personalansvar
• Gymnasialutbildning
• Ansvarsfullt och oklanderligt uppträdande
• Goda kunskaper i Officepaketet.
• Goda kunskaper i Engelska
Meriterande om du har goda kunskaper i norska, körkort och tidigare erfarenhet från låneskyddsprodukter. Vi ser gärna att du även har en ekonomiskutbildning med dig samt ledarerfarenhet med personalansvar och erfarenhet av att bygga team!
Varför ska du välja Consort?
Genom att arbeta på Consort får du värdefull erfarenhet som kan användas i ett antal branscher, samtidigt som du får friheten att forma din egen arbetsdag och leverera resultat på ett sätt som kommer mest naturligt till dig själv. Förutom en mycket bra arbetsmiljö och samarbete kan vi erbjuda följande:
• Du kommer ingå i ett spännande och växande företag!
• Möjlighet till att bygga ett sällskap från grunden med stöttning från koncern.
• Goda villkor och en god onboarding
• Stora utvecklingsmöjligheter
• Chansen till att bli en del av ett roligt och stöttande team, som gör mycket roligt tillsammans!
• Möjlighet att representera och jobba med bra kunder där man känner att man bidrar!
Om ansökan
Om detta verkar intressant för dig hoppas vi att du skickar en ansökan till oss så snart som möjligt. Vi utvärderar sökande löpande och positionerna kan därmed fyllas innan ansökningsfristen löper ut.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare
Jemima Hammarström via
Jemima.Hammarstrom@adecco.seVi ser fram emot att läsa din ansökan!
Sökord:
Verksamhetsansvarig, Affärschef, Platschef, VD, Teamledare, Personalchef, Försäljning, Försäkringsförmedling, Sälj, Consort, Adecco, Bank, Ekonomi, Finans, Göteborg
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-01-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-36126".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
Jemima Hammarström
Jobbnummer 6237300
Observera att sista ansökningsdag har passerat.